صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 09
کد خبر: ۱۱۲۸۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

بغض معلم بروجردی توسط دانش آموزان شکست + فیلم

ماجرای کلیپ دردآورِ آزار و اذیت معلم بروجردی که در طی این چند روز در فضای مجازی منتشر شد رو از زبان خود معلم بشنویم.

به گزارش راهبرد معاصر، ماجرای کلیپ دردآورِ آزار و اذیت معلم بروجردی که در طی این چند روز در فضای مجازی منتشر شد رو از زبان خود معلم بشنویم.

چند نکته توی این مصاحبه وجود داشت؛ نکته اول نگاه شفقت آمیزی که این معلم نسبت به این دانش اموزان داشت و نمی‌خواست برای اون‌ها سوءسابقه درست بشه به همین خاطر اعلام گذشت کرد.

نکته دیگه این بود که حتی خانواده این معلم هم در طول این ۵ سال اصلا از موضوع آزار و اذیت اطلاع نداشتن و با انتشار این کلیپ طی این چند روز مطلع شدن و باعث ناراحتی خانواده ایشون شد.

اون بغضی که در انتهای مصاحبه در صدای این معلم وجود دارد گویای رنج و محنتی ست که بر سر این معلم و خانواده اش بعد از انتشار این کلیپ بوجود آمده است.



درپی انتشار ویدئویی در فضای مجازی با موضوع اذیت و آزار یک معلم توسط چند دانش آموز در یکی از کلاس‌های درس در بروجرد، آقای مهرافزون، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بروجرد گفت: این فیلم مربوط به سال ۱۳۹۵ است که در یکی از روستا‌های شهرستان بروجرد رخ داده بود و همان روز‌ها این معلم شکایت خود را از دانش آموزان پس گرفت.

 



معلم یاد شده هم اکنون جزء نیرو‌های بازنشسته است.

منبع: رکنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
دولت نباید گذشت کنه ، این معلم از حق خودش گذشته، کار ای دانش آموزان توهین به همه ی معلماست
ناشناس
۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
همکار عزیزبسیاری از معلمان درطول خدمت با چنین مشکلاتی روبرو بوده اند حتی از بعضی اولیا هم رفتارهای ناشایست دیده اند اما همینطور که شما فرمودید معلم همانند انبیا وظیفه تربیت انسان را بر عهده دارد وبسیار باید صبوری کند اما ریشه ی این رفتارها افسار گسیختگی تربیتی وعدم تربیت صحیح از کودکی است همه باید متوجه اهمیت تربیت صحیح باشیم تاطعم زندگی درمیان انسان های بزر گوار وشایسته راتجربه کنیم سهل انگاری درهر مرحله دامن همه را خواهد گرفت