صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۳۵
  • چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
  • Wednesday 27 July 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 11
کد خبر: ۱۱۳۰۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

ماجرای توهین و مزاحمت برای معلم به خاطر نمره صفر

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی ۲ نوجوان که با ارسال پیام‌های توهین آمیز برای دبیر خود در وات ساپ مزاحمت ایجاد کرده بودند خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار داشت: مردی میانسال با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و مدعی بود فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی با انتشار مطالب کذب و تهدید آمیز برای وی در گروه‌های مجازی قصد بدنام کردن وی را دارند که رسیدگى به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی گفت: کارشناسان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و موفق شدند در این خصوص ۲ نفر که دانش‌آموز بودند را شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا فارس با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه علت و انگیزه این کار را کسب نمره صفر در یکی از امتحانات اعلام کردند، گفت: این افراد برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ "سلیمانی" عنوان داشت: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهنگی
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
اگر تو ملاء عام چند ضربه شلاق بزنید دیگران هم ادب میشوند