صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 12
کد خبر: ۱۱۳۲۹۳

کدام کوین ها افزایش قیمت داشتند؟

این هفته هفته سختی برای ارزهای دیجیتال بود. هر چند بیت‌کوین و اتریوم در هفته اول ماه دسامبر ریزش داشتند اما بعضی از کوین‌های متاورسی با وجود تنش کلی بازار افزایش قیمت خوبی را تجربه کردند.

به گزارش راهبرد معاصر در هفته گذشته کاهش قیمت بیت کوین و اتریوم را شاهد بودیم اما ارزهای متاورسی با افزایش قیمت مواجه شدند. سه کوین متاورسی که با وجود تنش کنونی بازار ارزهای دیجیتال، رشد خوبی داشتند به شرح زیر هستند:

WAX (WAXP)

توکن وکس در سال ۲۰۱۷ پایه گذاری شد و هم اکنون برای خرید بازی‌های ویدیویی، دارایی‌های باارزش در بازی و ان‌اف‌تی‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر تعداد زیادی بازی‌های غیر متمرکز وکس به شما این امکان را می‌دهد تا ان‌اف‌تی‌ها را خرید، فروش و معامله کنید.

وکس یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های بازی بر اساس ارزدیجیتال در بازار است.  به نقل از NULLTX این پلتفرم روزانه ۴۰۰ هزار بازدید کننده، ۱۵ میلیون تراکنش روزانه و بیش از هشت میلیون حساب کاربری دارد. برنامه‌های غیر متمرکز وکس به بیش از سی هزار برنامه می‌رسد.

در زمان انتشار خبر اصلی قیمت وکس ۰/۵۲ دلار بوده و حجم معاملات آن ۱۱۰ میلیون دلار در ۲۴ ساعت است. ارزش بازار این توکن ۹۸۳ میلیون دلار بوده و تعداد ۱/۸۶ میلیارد توکن از آن در حال گردش است.

CryptoPlanes (CPAN)

کریپتو پلینز یک بازی بر پایه بلاکچین است که یک دنیای متاورس با هواپیماهای ان‌اف‌تی را به تصویر می‌کشد. این بازی یکی از بازی‌های محبوب با ۲۱۲ هزار بازیکن، ۱۲۷ هزار هواپیما و بیش از ۱۷ میلیون تراکنش درون برنامه‌ایست.

کریپتو پلینز یکی از بهترین عملکردهای این هفته را داشت و به میزان ۴/۵۷ درصد رشد کرد که در زمان انتشار خبر با قیمت ۲/۹۲ دلار در حال معامله است. حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت ۱۴ میلیوون دلار و ارزش بازار آن ۴۵ میلیون دلار است. توکن‌های درگردش کریپتو پلینز ۱۵/۶ میلیون است.

inSure DeFi (SURE)

اینشور دیفای مانند بیمه‌ای برای ارزدیجیتال شما به حساب می‌آید. این توکن در دسته بندی کوین‌های متاورسی قرار می‌گیرد زیرا برای کسانی که می‌خواهند در پروژه‌های متاورسی پر ریسک سرمایه گذاری کنند پیشنهاد عالی خواهد بود. سرمایه این افراد از این طریق در مقابل کاهش‌های شدید قیمت و کلاهبرداری‌ها محافظت می‌شود.‌ از آنجایی که این پلتفرم راه حل بسیار خوبی برای محافظت از سرمایه گذاری‌های ارز دیجیتال شما آن هم با قیمت مناسب پیشنهاد می‌دهد؛ این هفته رشد بسیار خوبی داشت.

کاربران می‌توانند با ۲۵۰۰ کوین SURE برای سرمایه گذاری‌های تا ارزش هزار دلار خود بیمه بخرند که در زمان انتشار خبر معادل ۲۴ دلار است. سقف پوشش این بیمه برای سرمایه گذاری‌های تا ارزش ۱۴۰ هزار دلار است که با ۵۰۰ هزار SURE قابل خریداری است. این میزان در حال حاضر تقریبا معادل ۴۸۰۰ دلار است. برای دریافت خسارت خود از این بیمه باید برای بازپرداخت وجه ثبت درخواست کنید. این درخواست در سه تا چهار روز کاری تایید می‌شود.

در زمان انتشار خبر اصلی قیمت این توکن ۰/۰۱ دلار است که در هفت روز گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است. حجم معاملات این توکن در ۲۴ ساعت ۲/۸ میلیون دلار و ارزش بازار آن ۲۹۲ میلیون دلار است./تجارت نیوز

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: