صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 13
کد خبر: ۱۱۳۴۶۹

ساخت سریال طنز کرونایی توسط ده‌نمکی + برنامه های شب یلدا

مسعود ده نمکی سریال ۳۰ قسمتی آزادی مشروط با محوریت طنز درباره فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا می سازد.

به گزارش راهبرد معاصر مسعود ده‌نمکی سریال طنز آزادی مشروط را درباره کرونا و فعالیت‌های کادر درمان و پرستاران و گروه‌های جهادی می‌سازد.

سریال ۳۰ قسمتی آزادی مشروط با محوریت طنز درباره فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعوده ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود.

از حدود سه ماه پیش نگارش فیلمنامه سریال آغاز و در حال حاضر نگارش ۲۰ قسمت تمام و از لوگوی این سریال نیز رونمایی شده است.

همزمان با نگارش فیلمنامه توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی، به‌زودی پیش‌تولید سریال آغاز و عوامل پشت دوربین سریال جدید این کارگردان معرفی خواهند شد.

سریال آزادی مشروط به سفارش مرکز سیمافیلم تهیه و تولید خواهد شد.

چرخ میزبان تیم نجوم و اخترفیزیک ایران

پنجاه‌ونهمین قسمت فصل هشتم چرخ به گفت‌وگو با اعضای تیم نجوم و اخترفیزیک ایران در چهاردهمین المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک ۲۰۲۱ اختصاص دارد. این برنامه ساعت ۱۹ امروز، دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ از شبکه‌ی چهار پخش می‌شود.

در بخش‌ تازه‌ها پویا پاک‌نژاد، دانش آموخته‌ی علوم شناختی از تازه‌های دنیای علوم شناختی و مریم رجبی‌فقیهی، زیست‌شناس تکاملی از تازه‌ترین خبرهای دنیای زیست‌شناسی خواهد گفت. 
در بخش دیگری از چرخ، محمدرضا مقدسیان با امیرحسین مرادی، مدرس و مسئول تیم المپیاد جهانی نجوم ایران و سپهر میزانیان، برنده‌ی مدال طلای المپیاد جهانی نجوم ۲۰۲۱ گفت‌وگو می‌کند.
در بخش دیگری از این قسمت چرخ گفت‌وگوی حافظ آهی با مرضیه محسنی، سرپرست مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی روی آنتن خواهد رفت.
فصل هشتم مجله‌ تصویری چرخ مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.
چرخ چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۹ زنده و به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه‌ چهار سیما پخش می‌شود. مجری چرخ محمدرضا مقدسیان است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی چرخ را بر عهده دارند.

شبکه امید راوی قصه‌های شب‌چله

قصه های شب چله از تولیدات مرکز پویانمایی صبا است که هر روز ساعت ۱۸:۱۵ از شبکه امید به روی آنتن می رود.

این مجموعه به تهیه کنندگی الهام ابراهیمی و کارگردانی محمد جمال محمدپور با تکنیک کات اوت برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است.

در قصه‌های این مجموعه بر جنبه‌های فانتزی و تخیلی داستان‌ها تأکید شده تا علاوه بر جذابیت، فضای قصه‌ها، سنت و آیین های شب چله تداعی شود، در این پویانمایی مجموعه داستان کوتاه و خواندنی که شکل افسانه هم دارد به شکل تصویری  در آمده است که از قسمت های مختلف و متنوعی از جمله : همسایۀ فقیر و همسایۀ ثروتمند، غول و ماهیگیر، به دنبال بخت؛ مرد خسیس، غلام تنبل، گنج واقعی؛ مرد زیرک و چاه خداداد، پهلوان ترسو، و ملک و شاهین می باشد  گفتنی است در این مجموعه تصاویر تخیلی کتاب تناسب خوبی با مضامین داستان ها دارند. در مجموع، حال وهوای افسانه ها و داستان های این مجموعه حال و هوای داستان های قدیمی مادربزرگ هاست که در شب های چلّه برای بچه ها و نوه های خود می خواندند.

منصور ضابطیان یلدای دو صفر را اجرا می‌کند

اجرای برنامه شب یلدای شبکه دو سیما به منصور ضابطیان رسید.

این برنامه با عنوان یلدای دو صفر توسط تیم برنامه‌ساز محاکات تولید می‌شود و در دو بخش روی آنتن می‌رود.

بخش اول از ساعت ۲۱ سه‌شنبه ۳۰ آذر به مدت ۳۰ دقیقه در جدول پخش شبکه دو قرار دارد.

بخش دوم نیز پس از گفت‌وگوی ویژه خبری از حوالی ساعت ۲۳:۳۰ تا ۱:۳۰ بامداد چهارشنبه پخش خواهد شد.

گفت‌وگو با چهره‌ها و اجرای زنده موسیقی از بخش‌های مختلف این برنامه به کارگردانی محمد صوفی و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی است که جزئیات آن در روزهای پیش رو اعلام خواهد شد.

شما و آی فیلم از اختلاف طبقاتی می‌گوید

برنامه شما و آی فیلم سه شنیه ۲۳ آذر با موضوع اختلاف طبقاتی روی آنتن می رود.

مجید افشاری مجری برنامه شما و آی فیلم، در این قسمت به موضوع اختلاف طبقاتی می‌پردازد و در قالب طنز معضلات اختلاف طبقاتی در جامعه و تبعات آن با مخاطبان آی فیلم گفت و گو می‌ کند.

این برنامه نظر مخاطبان، عکس ها و ویدئو های ارسالی آن‌ها را پخش می‌کند و اطلاعاتی در خصوص برنامه‌های در حال پخش شبکه آی فیلم ارائه می دهد.

برنامه شما و آی فیلم به تهیه کنندگی مصطفی هیودی، سه شنبه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه آی فیلم پخش می‌ شود و بازپخش آن چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ و ۱۵:۳۰ روی آنتن می رود./ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: