صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 13
کد خبر: ۱۱۳۴۷۴

مهرعلی: در فدراسیون فوتبال جادوگری وجود ندارد

نایب‌ رئیس فدراسیون فوتبال به شایعه استفاده از جادوگر در این فدراسیون واکنش نشان داد.

به گزارش راهبرد معاصر حمیدرضا مهرعلی پس از مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان تهران با سوالات خبرنگاران در مورد مسائل مختلف فدراسیون فوتبال روبه‌رو شد.

مهرعلی در واکنش به درخواست مصاحبه خبرنگاران گفت: آدم به‌صورت خیابانی مصاحبه نمی‌کند و درباره شایعات و دروغ و دغل توضیح نمی‌دهد! من در فدراسیون اتومبیلرانی هم بوده‌ام و مصاحبه می‌کردم. فدراسیون به همه مسائل پاسخ داده و مردم هم حرف خیابانی را دوست ندارند؛ بلکه حرف مستند و منطقی را دوست دارند.

وی در مورد شایعه ارتباط رئیس فدراسیون فوتبال با یک جادوگر، ابتدا از خبرنگار مربوطه درخواست ارائه کارت خبرنگاری کرد و گفت: چرا تهمت می‌زنید؟ ما افراد دانشگاهی هستیم و کار علمی کرده‌ایم. ما کار غیر فوتبالی بلد نیستیم و امکان ندارد چنین چیزی {جادوگری} وجود داشته باشد. فدراسیون، یک فدراسیون علمی است.

نایب‌ رئیس فدراسیون فوتبال در مورد ارتباطش با غلامرضا علیخانی، مدیر شرکت رابردومان عنوان کرد: من عضو غیر موظف هیئت رئیسه هستم، فقط برای جلسات این هیئت می‌آیم و اتاق و صندلی ندارم. می‌نشینیم همه چیز را به شما می‌گوییم. شریفی (مدیر روابط عمومی فدراسیون) نشستی برگزار می‌کند و در این باره صحبت می‌کنیم./تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: