صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۵۸
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 13
کد خبر: ۱۱۳۴۹۶

شرط ورود اتباع خارجی به مرزهای سیستان و بلوچستان

به گفته استاندار سیستان و بلوچستان شرط ورود اتباع خارجی به مرزهای واکسیناسیون کرونا است.

به گزارش راهبرد معاصر استاندار سیستان و بلوچستان بر کنترل دقیق ورود و خروج در مبادی مرزی استان تاکید کرد و گفت: شرط ورود اتباع خارجی به مرزهای استان حتماً انجام واکسیناسیون و تست کرونا است. حسین مدرس خیابانی روز دوشنبه در نشست مدیریت و مقابله با کرونا اظهارداشت: باید به استمرار اطلاع‌رسانی عمومی واکسیناسیون و تشویق مردم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید شود.
وی افزود: واکسیناسیون از راه‌های مهم پیشگیری است لذا باید تلاش‌ها برای اقناع افکار عمومی و اطلاع‌رسانی دقیق در خصوص این امر استمرار یابد و دستگاه‌های متولی تبیین و جلب اعتماد عمومی را برای تزریق واکسن و رعایت شیوه‌های بهداشتی ادامه دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بررسی و مقایسه آمار های ابتلا و مرگ و میر با مدت مشابه سال گذشته نشان از تاثیرات مثبت واکسیناسیون در افزایش ایمنی جمعی و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا دارد بر این اساس لازم است اطلاع رسانی برای تزریق دز سوم واکسن به عموم مردم صورت پذیرد.

مدرس‌خیابانی خاطرنشان کرد: واکسیناسیون به تنهایی کافی نیست و عادی انگاری می‌تواند تبعات خطرناکی را به دنبال داشته باشد بنابراین در کنار تزریق واکسن شیوه‌نامه بهداشتی هم باید با دقت رعایت شود./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: