صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۰:۵۶
  • سه‌شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 13 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 14
کد خبر: ۱۱۳۶۲۴

تایید سلامت روانی قاتل خانه وحشت/ یکی از دختران باردار است!

پزشکی قانونی سلامت روانی قاتل خانه وحشت و خواهرش را تائید کرد. پلیس اعلام کرد بررسی‌ها نشان می‌دهد قتل سریالی در این پرونده رخ نداده است.

به گزارش راهبرد معاصر، در حالیکه بیش از یک هفته از برملا شدن راز خانه وحشت تهران می‌گذرد، ابعاد جدیدی از این پرونده برملا شد. در این پرونده "سعید- الف" ۳۳ ساله متهم است با همکاری خواهرش دختران فراری از خانه را فریب داده و برای سوء استفاده خودش به خانه وحشت در خیابان کمالی تهران می‌کشاند و آها را به اسارت می‌گرفت.

پسر جوان در جریان فرار دختری جوان از خانه اش، او را کشته و جسدش را ۴ ماه در خانه در کنار دو دختر فراری دیگر نگهداری می‌کرد. با دستگیری سعید و خواهرش و آزادی دو دختر جوان، پرونده وارد مرحله جدیدی شد. با دستور بازپرس ویژه قتل تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول آغاز شد که بررسی‌ها نشان می‌داد این دختر اهل مهد بوده، اما هنوز هویت کامل او مشخص نشده است.

روز گذشته پزشکی قانونی اعلام کرد قاتل خانه وحشت و خواهرش دارای سلامت روان هستند و سعید تنها دچار اخلال شخصیت است که این موضوع نافی اقدامات او نیست و از نظر پزشکی قانونی دارای سلامت روان است.

همچنین یکی از دختران ادعا کرده است که علائم بارداری دارد و به همین خاطر او برای بررسی موضوع به بیمارستان منتقل و آزمایشات و تحقیقات دراین باره آغاز شده است.

در شاخه دیگری از تحقیقات، کارآگاهان پلیس آگاهی متوجه شدند اجسادی که در ماه‌های قبل در نزدیکی خانه وحشت کشف شده است هیچ ارتباطی با سعید ندارد و موضوع قتل سریالی در این پرونده وجود ندارد./ایسنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: