صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۶:۳۲
  • سه‌شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
  • Tuesday 26 July 2022
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 15
کد خبر: ۱۱۳۷۰۸

نماینده مجلس: نیرو‌های خدماتی در لایحه رتبه بندی معلمان دیده شوند

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بهتر است در زمان تصمیم گیری برای خانواده بزرگ فرهنگیان به نیرو‌های خدماتی نیز توجه شده و آئین نامه‌ای برای آن‌ها نیز دیده شود.

به گزارش راهبرد معاصر، محمدرضا صباغیان در تذکری در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس و در جریان بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان بیان کرد: انتظار می‌رود تدبیری برای ارتقای جایگاه نیروی خدماتی در بدنه آموزش و پرورش نیز دیده شود. اکنون که در حال تصمیم گیری برای خانواده فرهنگیان هستیم نیرو‌های خدماتی نیز چشم انتظار بوده و برای آنکه آن‌ها نیز با دل خوش همراه در این مسیر باشند باید تدبیری برای حمایت از این قشر نیز دیده شود.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس اظهار کرد: نیرو‌های خدماتی نیز زحمات زیادی برای تعلیم و تربیت کشیده و انتظار می‌رود در کنار تصمیم گیری برای معلمان به این قشر نیز توجه شود. نیرو‌های خدماتی با حداقل حقوق کار کرده و باید به آن‌ها نیز توجه شود. شاید در ساختار نظام رتبه بندی معلمان نتوان آن‌ها را گنجاند، اما باید آئین نامه‌ای برای آن‌ها نیز دیده شود، آن‌ها نیز چشم انتظار هستند./ایسنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: