صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۳۳
  • پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
  • Thursday 04 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 18
کد خبر: ۱۱۴۱۰۷

لژیونر پرسپولیسی ایرانی ماند

مهاجم سابق پرسپولیس خبر پیشنهاد تغییر‌تابعیتش را تأیید کرد.

به گزارش راهبرد معاصر مهاجم تیم فوتبال زوریا که چند‌سالی می‌شود در اروپا بازی می‌کند، نسبت به آینده فوتبالی خودش و دعوت‌نشدنش به تیم ملی واکنش نشان داد. شهاب زاهدی که خیلی زود در جوانی با تیم فوتبال پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد، این فصل راهی تیم زوریا شد و با اللهیار صیادمنش به این تیم کمک کرد تا عملکرد خوبی در لیگ اوکراین داشته باشد.

در ایران هم کیفیت لازم را داشتم

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که نسبت به زمان حضور در لیگ برتر فوتبال ایران، تغییری در سطح بازی‌اش ایجاد شده است، گفت: زمانی که در لیگ ایران بازی می‌کردم، خیلی جوان بودم؛ ولی فکر می‌کنم کیفیت لازم را داشتم تا عملکرد خوبی را از خودم به جا بگذارم. به نظرم یکسری اتفاقات رقم خورد و مانع از موفقیتم شد، ولی خدا‌را‌شکر می‌کنم که از هدفم دور نشدم و در یک مسیر خوب قرار گرفتم و الان در جایی که هستم، راضی‌ام. در ایران که بودم، خیلی سعی می‌کردم عملکردم را روز به‌روز بهتر کنم و فکر می‌کنم قسمتم به این شکل بود، چون من هیچ‌وقت کم‌کاری نداشتم و زندگی ادامه دارد و هیچ‌کس نمی‌داند در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.

به یکی از ۳ تیم برتر اوکراین رفتم

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «چه شد که با یک قرارداد جدید به زوریا پیوستی؟»، عنوان کرد: قراردادی که من با المپیک‌دونتسک داشتم، در پایان فصل تمام می‌شد و فقط ۶ ماه از قرارداد من باقی مانده بود و از‌آنجا‌که هم من دوست داشتم یک انتخاب خوب برای آینده‌ام داشته باشم و هم به تیمی که به من کمک کرده و باعث پیشرفتم شد کمک کنم، باوجود اینکه پیشنهاد تمدید قرارداد داشتم، ولی تصمیم گرفتم از المپیک‌دونتسک جدا شوم تا چالش جدیدی را تجربه کنم. ترجیح من ادامه فوتبالم در لیگ اوکراین بود و از بین تمام پیشنهادها، تیم زوریا خیلی برای من باارزش بود و به نظرم تصمیم خیلی خوبی بود، چون این تیم کیفیت خوبی دارد و همیشه جزو ۳ تیم اول لیگ برتر اوکراین است.

دعوت‌نشدنم به تیم ملی، دلیل خاصی ندارد

مهاجم لژیونر فوتبال کشورمان درباره دعوت‌نشدنش به تیم ملی گفت: تیم ملی برای هر بازیکنی حائز اهمیت است و خیلی خوب است که یک بازیکن گزینه دعوت‌شدن به تیم ملی باشد و آن بازیکن کار بزرگی انجام داده است. من ممنونم از مردم که مرا مستحق حضور در تیم ملی می‌دانند. به نظر من مهم‌تر از این مسئله، موفقیت تیم ملی است و تیم ملی ایران نتایج خوبی در مقدماتی جام‌جهانی کسب کرده است. به عقیده من، دعوت نشدن من به تیم ملی دلیل خاصی ندارد و هر کسی که در تیم ملی چه به‌عنوان سرمربی، مربی یا در فدراسیون مسئولیتی می‌گیرد، قطعا بیشترین توانش را می‌گذارد، چون این‌بار مسئولیت و زیر‌فشار‌بودن نیاز به یکسری مهره‌های خوب و آنالیز دارد.

قطعا کادر فنی تیم ملی من را می‌بیند، ولی هر سیستمی نیاز به یکسری مهره‌ها دارد و من هم بیشترین تلاشم را می‌کنم و امیدوارم که دعوت شوم. قطعا هیچ مشکلی وجود ندارد و من باید به تلاشم ادامه دهم تا یک روزی به تیم ملی دعوت شوم.

اولویتم بازی برای تیم ملی ایران است

وی در واکنش به پیشنهاد اوکراین برای بازی در تیم ملی این کشور یادآور شد: جرقه این موضوع زمانی خورده شد که من در تیم منتخب سال قرار گرفتم و جزو ۱۱ بازیکن برتر لیگ در فصل گذشته شدم و خیلی برای من خوش‌حال‌کننده بود. صحبت‌هایی شده است، ولی به نظر من، حس وطن‌پرستی همیشه در من به‌معنای خوبش جریان داشته است و به ایرانی‌بودنم افتخار می‌کنم. همیشه اولویت من کشورم بوده، اما در‌این‌باره صحبت‌هایی شده است و نمی‌توانم کتمان کنم. من همیشه دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم. قطعا اگر هیچ‌وقت هم نتوانم زیر پرچم هیچ کشوری بازی کنم، مرا ناراحت نمی‌کند؛ ولی یک دقیقه بازی برای تیم ملی کشورم، یکی از اتفاقات مهم زندگی من خواهد بود.

لیگ ایتالیا را دوست دارم

مهاجم تیم فوتبال زوریا در پاسخ به این سؤال که آینده خودش را در کدام لیگ اروپایی می‌بیند، خاطرنشان کرد: من دوست دارم در ۵ لیگ معتبر اروپا بازی کنم و این موضوع را به‌عنوان قدم بعدی زندگی‌ام می‌بینم. لیگ ایتالیا برای من خیلی هیجان‌انگیز است و خیلی دوست دارم در آنجا بازی کنم. به‌هر‌حال من تلاشم را می‌کنم و امیدوارم بهترین‌ها برای من رقم بخورد./شهرآرا

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: