صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 19
کد خبر: ۱۱۴۱۹۶

مذاکره‌کنندگان با دست پر به مذاکره رفته‌اند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مذاکرات هسته‌ای در دولت قبل با خزانه خالی و از موضع ضعف انجام می‌شد اما در دولت جدید مذاکره‌کنندگان ما از موضع اقتدار و با دست پر در پای میز مذاکره حاضر می‌شوند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ نماینده مردم مشکین‌‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فضاسازی اصلاح‌طلبان علیه مذاکره‌کنندگان در مذاکرات هسته‌ای‌ گفت: اصلاح‌طلبان به هیچ وجه به دنبال منافع ملی نیستند بلکه هدف آنها تأمین منافع جناحی و گروهی‌شان است و اگر موضوعی منافع آنها را تأمین نکند دیگر منافع ملی برایشان اهمیت ندارد.

 

محمود عباس زاده مشکینی افزود: اگر مذاکره خوب است دولت آقای روحانی و دولت آقای رئیسی ندارد و مذاکره اگر خوب است باید در هر دولتی انجام شود. آقایان در دولت قبل از موضع ضعف در پای میز مذاکره حاضر می‌شدند و طبیعی است که نتیجه‌‌‌اش جز ضرر برای ما چیزی نبود.

 

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: تفاوت مذاکره‌کنندگان دولت فعلی و قبل این است که در دولت قبل مذاکره‌کنندگان ما از موضع ضعف پای میز مذاکره می‌رفتند و طرف مقابل در جایگاه مدعی قرار می‌گرفت. اما در مذاکرات فعلی جایگاه مدعی و متهم عوض شده و امروز تیم مذاکره‌کننده ما با دست پر در پای میز مذاکرات حاضر شدند.

 

وی افزود:‌اصلاح‌طلبان دارای تناقضات زیادی هستند آنها در دهه اول انقلاب خود را پیرو خط انقلاب می‌نامیدند و تحت این نام رفتارهای رادیکالی زیادی را در حوزه‌های مختلف از آنها شاهد بودیم و در دهه 70 یکباره به رفتارهای قبلی خود پشت پا زدند و دچار استحاله شدند که در کنفرانس برلین و کوی دانشگاه این استحاله آنها را دیدیم.

 

عضو هیأ‌ت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: اصلاح‌طلبان بعد با عنوان دولت اعتدال زمام امور اجرایی کشور را در دست گرفتند که این اعتدال خود نشانه این است که آنها به رفتارهای قبلی خود بار دیگر پشت کردند و روش جدیدی را پیش گرفتند./ فارس

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: