صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۳۵
  • چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱
  • Wednesday 05 October 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 19
کد خبر: ۱۱۴۲۴۴

واکنش جنجالی مدیر استقلال به شکایت پرسپولیس

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال به شکایت پرسپولیس از خودش واکنش نشان داد ‌‌.

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدنوری فر مدیررسانه‌ای استقلال در واکنش به شکایت باشگاه پرسپولیس از خودش گفت:حقایق را مطرح کردم و حالا چرا این حقایق به مذاق آقایان خوش نیامده، خودش می‌تواند حکایت از خیلی مسائل داشته باشد. اینکه سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران به فدراسیون فوتبال می‌رود و این صحبت‌ها را مطرح می‌کند و مدام این افراد ازجمله دستیار آقای گل‌محمدی در کلام علیه باشگاه استقلال کنایه می‌زنند واقعا چه معنایی دارد؟سرنوشت لیگ 99-98 از همان بازی پرسپولیس و سپاهان مشخص نشد؟ درحالی که آن بازی تعیین کننده‌تر بود. یا سوپرجام، جامی بود که پرسپولیس بیرون از زمین به دست آورد، نه در داخل زمین، اگر این حرف‌ها قابل شکایت است، بفرمایند و شکایت کنند.

 

مدیررسانه ای استقلال گفت: در رابطه با ماجرای طارمی هم حاضر به مناظره هستیم. این درحالی است که تمام مستندات و مدارک آن موجود است و حاضریم با حضور کارشناسان مناظره کنیم و حرف‌مان را در این رابطه ثابت خواهیم کرد.



نوری فر افزود: دیگر بحثی نمی‌ماند و اگر می‌خواهند شکایت کنند، این کار را حتما انجام بدهند. وی درباره اظهارات صدری گفت: همان پرونده سوپرجام واقعا پرونده‌ای بود که اگر مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال بود، ابدا امکان نداشت آن را 3 بر صفر کنند، آن زمان از زور و قلدربازی و لابی‌های خود استفاده کردند و آن اتفاق افتاد./ منیبان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: