صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۵۳
  • سه‌شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 30 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 21
کد خبر: ۱۱۴۶۱۰

اینستاگرام پست‌های «قهرمان من» را حذف کرد

بیر دومین جشنواره «قهرمان من» گفت: استقبال پرشور دانش‌آموزان ایرانی از دومین جشنواره «قهرمان من»، با کینه توزی صفحات اجتماعی در اینستاگرام مواجه شده است.

به گزارش راهبرد معاصر، حسین شکاری دبیر دومین جشنواره «قهرمان من» از حذف پُست‌های «قهرمان من» توسط اینستاگرام خبر داد و اظهار کرد: استقبال پرشور دانش‌آموزان ایرانی از دومین جشنواره «قهرمان من»، با کینه توزی صفحات اجتماعی در اینستاگرام مواجه شده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف این جشنواره، معرفی کاراکتر‌ها و قهرمانان ایرانی به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای سلامت به جامعه با تأکید بر گروه کودک و نوجوان است، گفت: بر همین اساس نیز بخش ویژه دانش آموزی در این جشنواره ایجاد شده است.

شکاری ادامه داد: محور‌های تولید آثار فاخر فرهنگی، موضوعاتی مانند قهرمان من و اقتدار ملی، قهرمان من و مدیریت جهادی، قهرمان من و علم و فناوری، قهرمان من و سلامت، قهرمان من و اسطوره‌های ملی و دیگر موضوعات مشابه است.

وی افزود: آثار گرافیکی و محتوایی تولید شده در چهار گروه نوشت افزار مانند دفترچه و جامدادی، پوشاک مانند تی‌شرت و شال، سرگرمی مانند بازی‌های محیطی و دیجیتال همچنین محصولات جنبی فرهنگی مانند پیکسل و قاب موبایل در فراخوان پذیرفته می‌شوند.

دبیر جشنواره ملی «قهرمان من» گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت Ghahreman.ir ضمن آشنایی با ضوابط شرکت در جشنواره، تولیدی خود را از طریق همین سایت ارسال کنند.

شکاری بار دیگر بر دشمنی دیرینه برخی کشور‌ها با قهرمانان ملی ایرانی تأکید کرد و افزود: در طول روز‌های گذشته شاهد حذف پست‌های مرتبط با جشنواره «قهرمان من» به ویژه مطالب مرتبط با شهید قاسم سلیمانی از اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی، بوده ایم که این موضوع، نشانه دیگری بر اهمیت معرفی کاراکتر‌های اصیل و واقعی به جامعه کودک و نوجوان در زمان کنونی است./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: