صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۱۳
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۸ - ۰۲ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 23
کد خبر: ۱۱۴۸۷۰

رئیس رژیم صهیونیستی:از جامعه جهانی می‌خواهم تا نگذارد ایران قدرت هسته‌ای پیدا کند

اسحاق هرتزوگ گفت: مسأله‌ای مورد توافق در جامعه اسرائیل و در محافل سران است. من مذاکرات جاری را در خصوص توافق هسته‌ای دنبال می‌کنم و از جامعه جهانی می‌خواهم تا نگذارد ایران قدرت هسته‌ای پیدا کند.

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از العربیه، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی امروز (چهارشنبه) مدعی شد چه مذاکرات میان ایران و قدرتهای جهانی به توافق منجر شود و چه توافقی حاصل نشود، تهدید ایران بایستی به شکل نهایی خنثی شود.

هرتزوگ مدعی شد: ایران بمبی ساعتی است که اسرائیل و خاورمیانه را تهدید می‌کند. من مذاکرات جاری را پیگیری می‌کنم و از جامعه جهانی می‌خواهم تا موضوع را دست کم نگیرند.

او سپس با تکرار ادعا‌های پیشین مقامات این رژیم گفت: تهدید ایران بایستی به شکل نهایی، چه با توافق و چه بدون توافق، خنثی شود.
رئیس رژیم صهیونیستی در ادامه اتهام پراکنی‌های خود افزود: اختاپوس ایران این روز‌ها به ارسال سلاح به سراسر خاورمیانه ادامه می‌دهد.

او همچنین با ادعای تهدید ایران برای این رژیم و خاورمیانه گفت: این، مسأله‌ای مورد توافق در جامعه اسرائیل و در محافل سران است. من مذاکرات جاری را در خصوص توافق هسته‌ای دنبال می‌کنم و از جامعه جهانی می‌خواهم تا نگذارد ایران قدرت هسته‌ای پیدا کند.

ادعا‌های رئیس رژیم صهیونیستی در حالی بیان می‌شود که صبح امروز نیز بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی در مراسم فارغ التحصیلان دوره خلبانی مدعی شده بود ایران در حال بازی با زمان است.

گفتنی است اظهارات این مقامات رژیم صهیونیستی در حالی منتشر می‌شود که پبشتر رسانه‌های خبری از التماس نفتالی بنت از جیک سالیوان برای توقف مذاکرات وین خبر داده بودند.

این در حالی است که مقامات رژیم صهیونیستی با آغاز مذاکرات هسته‌ای ایران در تلاش هستند این مذاکرات را به بن بست برسانند و بار‌ها با سفر به کشور‌های اروپایی مانند فرانسه و انگلیس با مقامات این کشور‌ها توافق کردند با ایران مقابله کنند./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: