صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۰۷ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 28
کد خبر: ۱۱۵۶۳۲

آخرین وضعیت بازارهای مالی امروز 7 دی 1400

آخرین وضعیت بازارهای مالی از جمله بورس، طلا، ارز و ارز دیجیتال را در ادامه بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر بازار سهام در معاملات امروز روند متعادلی را ثبت کرد و نوسان زیادی نداشت. قیمت طلا و سکه روند نزولی داشتند. رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته روند نزولی ثبت کردند.

بیت‌کوین محدوده ۵۰ هزار دلار و میانگین متحرک ۵۰ روزه خود را از دست داد و حالا در محدوده ۴۹ هزار دلار معامله می‌شود.

محدوده ۵۰ هزار دلار از لحاظ روانی بسیار مهم بود و از دست رفتن این محدوده باعث ریزش کل بازار شد.

اتریوم به زیر سطح ۴ هزار دلار ریزش کرد و حالا در محدوده ۴ هزار و ۸۰۰ دلار معامله می‌شود.

بیت‌کوین یک حمایت قوی در محدوده ۴۷ هزار دلار دارد و احتمالا این محدوده عرضه و تقاضا برابر می‌شود.

اگر بیت‌کوین بتواند بالای مقاومت ۵۳ هزار دلار تثبیت شود احتمالا رشد قیمت بیت‌کوین در وهله اول تا ۵۵ هزار دلار و بعد از آن تا ۶۰ هزار دلار ادامه دارد.

بازار سهام، امروز مجددا کانال ۱٫۴ میلیون واحدی را از دست داد. اما روند دقایق پایانی بازار نشان از بازگشت شاخص به روند صعودی می‌داد.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سهام گفت: بازار امروز روی گروه‌های متوسط و کوچکتر حرکت کرد و موید این موضوع نیز رشد ۰.۵ درصدی شاخص هم‌وزن بود. بازار به تعادل نسبی از نظر نسبت‌های سودآوری و قیمتی رسیده است.

وی ادامه داد: در خیلی از صنایع متوسط نمادهایی با پی‌به‌ای پنج تا هفت به وفور پیدا می‌شود. در گروه‌های بزرگتر نیز وضعیت به همین صورت است و بازار متعادل شده است‌. این وضعیت برای رسیدن کلیت بازار به تعادل امیدوارکننده است.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز سه‌شنبه هفتم دی بدون هیچ تغییری، ۲۷,۴۰۲ تومان معامله شد. در طی معاملات امروز، ۲۷,۴۰۲ تومان بیشترین قیمت و ۲۷,۳۸۶ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

نرخ صرافی ملی امروز به ۲۷۴۰۱ تومان رسید.

قیمت اونس جهانی طلا امروز سه‌شنبه هفتم دی‌ماه ۱۴۰۰ به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی در بالاترین نرخ ۱۸۱۶ دلار و در پایین‌ترین قیمت ۱۸۰۹ دلار اعلام شد. قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار نیز امروز یک میلیون و ۲۸۵ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۲۸۳ ثبت شده است./تجارت نیوز

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: