صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۴:۲۲
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۰۹ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 30
کد خبر: ۱۱۵۸۵۶

لیون مبلغ پیشنهادی برای جذب سردار آزمون را افزایش داد

تیم فوتبال لیون فرانسه مبلغ پیشنهادی خود برای جذب سردار آزمون را افزایش داد.

به گزارش راهبرد معاصر رسانه‌های روسی به نقل از لویک تانزی، خبرنگار ورزشی رسانه فرانسوی RMC Sport گزارش دادند که لیون فرانسه مبلغ پیشنهادی خود برای خرید سردار آزمون را یک میلیون یورو افزایش داده است. حالا لیون حاضر است ۴ میلیون یورو برای آزمون بپردازد.

پیش از این، باشگاه لیون حاضر بود ۳ میلیون یورو برای مهاجم زنیت بپردازد. با این حال، پیشنهاد قبلی باشگاه فرانسوی از نظر زنیت مناسب نبود. علاوه بر این، سران زنیت سن پترزبورگ می‌خواهند به سرعت جایگزینی برای این مهاجم پیدا کنند.

به گفته این منبع، خود آزمون قبلاً با فرانسوی‌ها به توافق رسیده، اما هنوز با باشگاه سن پترزبورگ به توافق نرسیده است. آن‌ها تا زمانی که جایگزینی برای او پیدا نکنند، حاضر نیستند به آزمون اجازه جدایی بدهند.

فوتبالیست ۲۶ ساله ایرانی از سال ۲۰۱۹ بازی در زنیت را آغاز کرد. قرارداد این مهاجم تابستان آینده با این باشگاه به پایان می‌رسد.

آزمون در فصل جاری مسابقات لیگ روسیه در ۱۵ مسابقه‌ای که انجام داده ۷ گل به ثمر رساند و یک پاس گل داده است. این فوتبالیست همچنین در پنج بازی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت که در آن دو گل به ثمر رساند.

آزمون کار خود را در روسیه با روبین کازان آغاز کرد و بعد‌ها کار خود را در روستوف ادامه داد.

طبق گزارش پورتال ترانسفرمارکت، ارزش فعلی آزمون ۲۵ میلیون یورو برآورد شده است. بر اساس همین پورتال این فوتبالیست پس از آرتم ژیوبا دیگر مهاجم زنیت، در جایگاه دوم فهرست برترین گلزنان قرار گرفت./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: