صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۰۹ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 30
کد خبر: ۱۱۵۸۶۷

سردار علی فدوی:پیگیری سپاه برای انتقام سخت ادامه دارد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت:روال پیگیری سپاه برای انتقام سخت ادامه دارد و روش‌های مختلف را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش راهبرد معاصر سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گلزار شهدای کرمان گفت: یک ماه دیگر چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را همه ملت در بهمن  گرامی می‌دارند.

فدوی گفت: اصلی‌ترین شاخصه در این سال ها برای ملت و در طول زمان کم کم  برای امت اسلامی این وجه که مربوط به انقلاب اسلامی است؛ یعنی وجه ایثار و شهادت، بروز بیشتری پیدا کرده است که اثر آن، پیروزی جبهه حق انقلاب اسلامی و شکست دائمی شیطان بزرگ است.

او افزود: این شهدا و شهدایی که در جای جای کشور ما هستند، حاج قاسم ، حاج قاسم‌ها و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم موید این هستند که فرهنگ جهاد و شهادت در نهاد مردم ما راه یافته است.

سردار فدوی به جمله امام راحل که فرمودند: «ملتی که شهادت دارد در همه شرایط بر دشمنانش پیروز می‌شود» اشاره کرد و گفت: اصلی‌ترین چیزی را که همه مردم دنیا دارند، جانشان است و وقتی انسان‌هایی در این ملت به عنایت خداوند به بصیرت و به بلوغ دلی رسیده باشند و  برای اهداف والای خود اگر لازم باشد جان خود را حاضر بدهند، کسی بر این ملت نمی‌تواند پیروز شود.

او گفت:  بیش از ۲۰۰ هزار شهید در اقصا نقاط این کشور حضور دارند و به فرموده قرآن این حضور زنده است و آن ها از همه ما زنده‌ها زنده‌تر هستند؛ چرا که خداوند یک قید خاصی را در آیه  بیان کرده است و این زنده بودن اثر وجودی و اثر وضعی در جامعه دارد و در خیلی از موارد طعم حلاوت و پیروزی را ملت ما به این دلیل شنیدند و امیدواریم در این روال‌هایی که ملت گرفتند طبق همان قاعده عمل کنیم و همان روال پیدا خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: انتقام در ازای شهادت حاج قاسم؟! برای مثال فکر کنید ما اگر رئیس جمهور آمریکا را بکشیم این در ازای او خواهد شد؟! به نظرتان صد رئیس جمهور آمریکا و یا هزاران رئیس جمهور آمریکا و هزاران خبیث  را می شود در ازای یک مرد الهی مقایسه کرد؟!

او گفت: روال پیگیری سپاه برای انتقام سخت ادامه دارد و روش‌های مختلف را پیگیری می‌کنیم تا ببینیم چه موقع مردم ما که غم حاج قاسم همچنان مثل روز اول برایشان زنده است به نوعی راضی می‌شوند. من فکر نمی‌کنم کسی به لحاظ موضوع اولی  راضی شود./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: