صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۲ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 02
کد خبر: ۱۱۶۰۹۸

آبگرفتگی معابر و قایق سواری در خیابان‌های جاسک+ فیلم

بارش باران در شهرستان جاسک موجب آبگرفتگی شدید معابر و طغیان رودخانه‌ها شده است و به همین منظور نیروهای جهادی و بسیجی وارد امداد‌رسانی به مردم محلات شده‌اند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ از عصر روز گذشته شدت‌ بارندگی‌ها در شرق استان هرمزگان به ویژه در شهرستان‌های جاسک و بشاگرد افزایش چشمگیری داشته و همین امر منجر به سیلابی شدن مسیل‌ها، بسته‌شدن محور بشاگرد - جاسک و آبگرفتگی معابر و ورود آب به منازل مردم در شهر جاسک شده است.

 

سرهنگ عبدالله علی‌نسب فرمانده سپاه ناحیه جاسک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: نیروهای پاسدار این شهرستان از ساعات ابتدایی شروع بارندگی مشغول هدایت آب‌های سطحی جمع شده در معابر هستند و در تلاش هستیم تا مشکل خاصی برای مردم ایجاد نشود.

 

وی افزود: تمامی نیروهای سپاه پاسداران در ناحیه مقاومت جاسک به صورت آماده باش هستند و در صورت نیاز توانایی مدیریت بحران‌های احتمالی وجود دارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

 

علی‌نسب تاکید کرد: هم اکنون تیم‌هایی از مناطق سیل‌زده در روستاهای شهرستان جاسک در حال بازدید هستند و در صورت نیاز نیروهای جهادی آماده خدمات‌رسانی و اقدامات پیشگیرانه برای کاهش خسارات حاصل از سیل هستند.

 

 

 

وی خاطرنشان‌‌کرد: مردم باید توصیه‌های هواشناسی و توصیه‌های مدیریت بحران را رعایت کنند تا چالش جانی برای کسی پیش نیاید./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: