صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۹ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 09
کد خبر: ۱۱۷۰۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
نتایج قرعه کشی سایپا دی 1400؛

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا امروز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰+ لینک اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی

اسامی برندگان قرعه کشی پیش‌فروش یکساله و مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا پس از پایان مراسم قرعه کشی سایپا در امروز 19 دی 1400 بر روی سایت سایپا قرار خواهد گرفت در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی پیش فروش 6 محصول سایپا را به همراه لینک اسامی برندگان سایپا می آوریم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از پایان مهلت ثبت نام در طرح جدید فروش سایپا که 6 محصول خود را با موعد تحویل یکساله و به روش قرعه کشی عرضه کرد امروز قرعه کشی سایپا با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود در ادامه این خبر اسامی برندگان قرعه کشی سایپا با کد پیگیری و کد ملی و نتایج قرعه کشی سایپا در پیش فروش ویژه دی 1400 را مشاهده نمایید.

همچنین در ادامه  نتایج قرعه کشی 6 محصول شامل شاهين G، كوييک S، كوييک R دنده ای، كوييک دنده‌ای، ساينا S و سايپا SE151 سایپا در پیش‌فروش یکساله و مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا با موعد تحویل یکساله و لینک اسامی برندگان سایپا نحوه واریز وجه برندگان سایپا مهلت واریز وجه و قیمت سایپا ویژه دی 1400 را خواهیم آورد.

 

 

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا 19 دی 1400

پخش زنده مراسم قرعه‌کشی پیش‌فروش یکساله و مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا در تاریخ  امروز ۱۴۰۰/10/19 در حال برگزاری است و متقاضیان ثبت نام خودرو های سایپا می توانند در لینک زیر اسامی برندگان قرعه کشی سایپا در پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید سایپا را مشاهده کنید. 

 

لینک اسامی برندگان قرعه کشی  سایپا با کد ملی و کد پیگیری دی 1400

برندگان سایپا از چند طریق می توانند از نتایج قرعه کشی سایپا مطلع شوند که می توانند برای مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی به سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.comمراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی سایپا اطلاع پیدا کنید.

 

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان سایپا امروز 19 دی 1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.


چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

نتایج قرعه کشی سایپاامروز یکشنبه 19 دی

قرعه کشی پیش فروش شش محصول شامل شاهين G، كوييک S، كوييک R دنده ای، كوييک دنده‌ای، ساينا S و سايپا SE151 امروز یکشنبه 19 دی 1400 برگزار می شود و نتایج قرعه کشی سایپا و لینک اسامی برندگان سایپا با کدپیگیری و کد ملی را در ادامه این خبر خواهیم آورد.

 

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا در پیش فروش ویژه دی 1400

براساس برنامه ریزی صورت گرفته برندگان قرعه کشی دو روش پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید ۷۲ ساعت فرصت دارند که نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

پس از اعلام نتايج قرعه كشي، منتخبین مي بايست ظرف 72 ساعت نسبت به واريز وجه پيش پرداخت قيمت خودرو به صورت علي¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضي منتخب شده در قرعه كشي غیرفعال خواهد گردید.


در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت مي گردد.

 

 

 برندگان قرعه کشی سایپا بخوانند

امكان صلح (خريد انصرافي) و انتقال خودرو بصورت وكالتي وجود ندارد.
در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.
پس از اعلام نتايج قرعه كشي، منتخبین مي بايست ظرف 72 ساعت نسبت به واريز وجه پيش پرداخت قيمت خودرو به صورت علي¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .
در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضي منتخب شده در قرعه كشي غیرفعال خواهد گردید.
در صورتيكه مشتري حداكثر 5 ماه پس از تاريخ تحويل خودرو براي سرويس اوليه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننمايد كارت گارانتي خودرو غيرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل 1000 کیلومتر خودرو الزامی می باشد.
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت مي گردد.
درصورتي كه مشتريان محترم اطلاعات مورد نياز شماره گذاري را به درستي ارائه ندهند علاوه بر اينكه سود تاخير در تحويل ناشي از عدم شماره گذاري به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزينه پاركينگ و نگهداري خودرو نيز از ايشان دريافت خواهد شد.
محصولات شرکت زامیاد با مشخصات ذكر شده در بخشنامه فروش و با قيمت مصوب به فروش مي رسد بنابراين چنانچه بعد از انعقاد قرارداد و يا حتي پس از تكميل وجه بر اساس الزامات مراجع حكومتي و نظارتي ، عرضه كننده، مجبور به نصب تجهيزات يا ارتقاي سطح كيفي يا استاندارد يا نصب تجهيزات مازاد بر مشخصات فني فعلي بر روي خودرو گردد؛ هزينه هاي مازاد بر ثمن خودرو اضافه خواهد شد و مشتري قبل از تحويل مورد معامله، متعهد به تسويه حساب نهايي تمام هزينه ها خواهد بود.
در روش پيش فروش مبلغ واريزي از سوي مصرف كننده به عنوان بخشي از ثمن معامله به صورت علي الحساب پرداخت گردیده است و قيمت نهايي خودرو بر اساس قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد در زمان صدور دعوتنامه محاسبه و اخذ مي گردد.

 

اطلاعیه جدید سایپا/ ورود به سایت سایپا

 

 

ثبت نام در طرح جدید فروش سایپا+ جزئیات

متقاضیان ثبت نام خودرو های سایپا  از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/10/16 (به مدت 2 روز) به صورت 24 ساعته و با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به پیش ثبت نام (شرکت در قرعه کشی) مهلت ثبت نام داشتند. 

شش محصول شامل شاهين G، كوييک S، كوييک R دنده ای، كوييک دنده‌ای، ساينا S و سايپا SE151 در طرح پیش‌فروش یکساله و مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا عرضه شد.

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدشیری
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
سلام
سهیل سیفی
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
سلام