صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۳۲ - ۲۶ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 16
کد خبر: ۱۱۸۰۷۱

جزییات تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 27 دی 1400

اطلاعیه آموزش و پروش استان ها درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 27 دی 1400 یا تاخیر در آغاز را در ادامه بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر آموزش و پروش استان ها درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 27 دی 1400 یا تاخیر در آغاز اطلاعیه صادر کرده است.

تعطیلی مدارس اردبیل فردا دوشنبه

تعطیلی مدارس اردبیل فردا دوشنبه 27 دی 1400 از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش استان اعلام شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، روز دوشنبه 27 دی ماه 1400 به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهر اردبیل، کلیه دوره های تحصیلی صبح و بعد از ظهر، آموزش بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام و آزمون های حضوری لغو و به روزهای بعد موکول می شود.

همچنین امتحانات نهایی پایه دوازدهم ( داوطلبان آزاد و واحد مانده ها ) و پایه نهم ( بزرگسالان و داوطلبان آزاد ) استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

 

تعطیلی مدارس کردستان فردا دوشنبه

رشید قربانی  در سنندجاز تعطیلی برخی از مدارس استان در روز دوشنبه 27دی‌ماه جاری خبر داد و اظهار داشت: به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر، برودت هوا، مشکلات تردد و پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارش و هماهنگی با فرمانداران فردا مدارس دو شهرستان کردستان تعطیل است.

وی افزود: فردا تمام مدارس دوره‌های تحصیلی سطح شهر و روستای شهرستان سقز و منطقه زیویه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان اعلام کرد: همچنین تمام مدارس دوره‌های تحصیلی سطح شهر و روستای شهرستان بانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فردا نیز تعطیل است.

وی تصریح کرد: مدارسی که امتحانات نهایی دارند، شامل تعطیلی نیست و این امتحانات مطابق برنامه برگزار خواهد شد.

قربانی بیان کرد: مدارسی که فردا در استان کردستان تعطیل بوده، آموزش دانش‌آموزانشان به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی و شبکه شاد انجام خواهد شد.

مدارس شهرستان کهنوج تعطیل شد

نظر به ادامه حضور سامانه بارشی در منطقه و احتمال وقوع سیل و با توجه به تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان؛ آموزش و فعالیت حضوری تمامی مدارس *سه مقطع تحصیلی* در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ تعطیل و به صورت مجازی پیگیری خواهد شد.
ضمنا امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم لغو و در تاریخ مصوب شورای مدرسه در روز‌های آینده برگزار خواهد شد.
امتحانات نهایی به قوت خود در گذشته و در تایخ مقرر برگزار خواهد شد.

مدارس عنبرآباد فردا دوشنبه تعطیل است

با توجه به تداوم و شدت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کرمان آموزش حضوری در مدارس شهرستان عنبرآباد فردا دوشنبه مورخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ تعطیل شد.

 

 

جزییات تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی

اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: به علت بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا دوشنبه در

نواحی_پنجگانه_تبریز خسروشاه

اسکو_شهرجدیدسهند ایلخچی

شهرستان_هریس

شهرستان_هشترود

شهرستان_بستان_آباد تیکمه_داش  

عجبشیر ملکان کندوان

نظرکهریزی

سراب مهربان

آذرشهر گوگان

اهر ورزقان خاروانا 

کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

هوراند و ترکمنچای

کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل خواهد بود.بر اساس این اطلاعیه آموزشها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد.همچنین تعطیلی شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و این آزمونها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

تعطیلی آموزش های حضوری در مدارس مراغه فردا دوشنبه 27 دی ماه ۱۴۰۰

به علت بارش برف، کولاک و برودت شدید هوا آموزش های حضوری درمدارس شهرستان مراغه فردا دوشنبه 27 دی ماه ۱۴۰۰ تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش مراغه؛ بعلت بارش برف، یخبندان و برودت شدید هوا فردا دوشنبه 27 دی ماه ۱۴۰۰ در منطقه مراغه آموزشهای حضوری در کلیه مدارس روستایی و شهری شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهد بود.

لذا آموزشها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد و تعطیل و تاخیر شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و این آزمونها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

 

 

تعطیلی مدارس پاوه فردا دوشنبه

با توجه به بارش برف و برودت هوا مدارس نوبت صبح شهرستان پاوه در همه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه (۲۷ دی) تعطیل است.

 

اطلاعیه آموزش و پرورش چهارمحال بختیاری درباره تعطیلی مدارس

به استحضار مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری می‌رساند با توجه به برودت هوا کلیه مدارس شهرستان کوهرنگ و شهرستان فارسان در روز دوشنبه ۲۷ دیماه فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند نمود.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: