صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 January 26
کد خبر: ۱۱۹۵۷۹

شکایت ایران از باشگاه زنیت

خوشیدی اعلام کرد ازآنجا که باشگاه زنیت اجازه آمدن سردار آزمون را به ایارن نمی دهد از این تیم شکایت می کنیم.

به گزارش راهبرد معاصر تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ فردا پنجشنبه ۷ بهمن به مصاف تیم ملی عراق می‌رود. شاگردان اسکوچیچ درحال حاضر با کسب ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه نخست قرار دارند و عراق هم با ۴ امتیاز پنجم است. تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود را پیش از بازی با عراق امروز در کمپ تیم‌های ملی برگزار کرد. همچنین مهدی طارمی هنوز به ایران نرسیده است، اما فدراسیون فوتبال در تلاش است تا او امشب به ایران بیاید.

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: عزیزی خادم روز گذشته دستور داد که از تمام ظرفیت‌ها برای رساندن مهدی طارمی به ایران استفاده کنیم. در این مدت صحبت‌های زیادی با ایرلاین‌های مختلف، چه در داخل کشور و چه در ترکیه انجام دادیم تا هر طوری شده او را به ایران برسانیم. در هر صورت ما برای ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه امشب برای طارمی بلیت گرفتیم تا به تهران بیاید.

سردار آرمون هم بعد از تست مجدد کرونا امروز جوابش آمد و مشخص شد که جواب تست او منفی است، اما باشگاه زنیت با آمدت آزمون به ایران مخالفت کرد و او نمی‌تواند به ایران باید.

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به اینکه تست کرونای سردار آمون منفی شده است، اما باشگاه زنیت به ما اعلام کرده این بازیکن مصدوم است و اجازه خروج از روسیه را ندارد. ما به شدت اصرار داریم که او به ایران بیاید، حتی نامه‌های متعددی هم به باشگاه زنیت و AFC ارسال کردیم که امیدوارم به سرانجام برسد. تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که از باشگاه زنیت شکایت کنیم.

در خبر‌ها آمده بود که سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان قرار است در آخرین تمرین تیم ملی حضور پیدا کند، اما او به دلیل مشغله کاری نماینده خود را فرستاد.

خورشیدی گفت: رئیس جمهور قول دادند که بعد از بازی با عراق در یکی از تمرینات تیم ملی حضور پیدا خواهد کرد.

دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر عراق فردا پنجشنبه ۷ بهمن از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. ملی پوشان در صورت پیروزی برابر عراق صعود خود را به مسابقات جام جهانی قطعی خواهند کرد./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: