صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 04
کد خبر: ۱۲۰۶۵۲

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان معرفی شد

در مراسمی با حضور معاون وزیرآموزش و پرورش، محمد قویدل به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان معرفی شد.

به گزارش راهبرد معاصر، محمد قویدل معاون اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در مراسمی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان جایگزین ایرج بیت الهی شد.

در این مراسم که انتظار می‌رفت با حضور استاندار و یا معاونان وی برگزار شود، اما پویافر مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری هرمزگان و حجت الاسلام میرزایی مشاور استاندار از سوی استانداری هرمزگان حضور یافته بودند.

صادق ستاری معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سخنانی در این مراسم با اشاره به نگاه ویژه دولت به حوزه فعالیت این وزارتخانه، شیوع بیماری کرونا را یکی از چالش‌های حوزه آموزش و پرورش برشمرد و بیان داشت: افت تحصیلی دانش‌آموزان در این مدت کاملا مشهود است و لذا بر اساس خواست رئیس جمهور، حضوری شدن مدارس برای جبران افت تحصیلی دانش آموزان صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد: در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان، فعالیت مدارس باید به صورت حضوری باشد، ولی در ستاد کرونا برای مدیریت و مهار وضعیت شیوع سویه جدید این بیماری، اختیار به استان‌ها داده شده تا بتوانند بر اساس وضعیت کرونا، این شرایط را کنترل کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین از نام نویسی از متقاضیان استخدامی در آموزش و پرورش برای شرکت در این آزمون تا پایان اسفند خبر داد و عنوان داشت: این آزمون در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: