صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۱۶
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 04
کد خبر: ۱۲۰۶۷۲

دستگیری قاتل شهید رنجبر در شیراز + جزئیات و فیلم

رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری قاتل شهید رنجبر در شیراز خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه این قاتل دقایقی قبل در شهرستان شیراز دستگیر شد اظهارداشت: متهم در تاریخ ۱۳ بهمن ماه در ساعت ١٩ و ۴۸ دقیقه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جمعی پاسگاه بیدزرد شیراز با سلاح سرد مورد هجمه قرار داد و وی را به قتل رساند.

وی با بیان اینکه این اقدام قاتل پس از مجروح نمودن سرباز وظیفه انجام گرفته است و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است گفت: متاسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریان‌های حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفته و در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پس از متواری شدن قاتل تحقیقات به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار گرفت گفت: دقایقی قبل با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی فارس جزییات بازداشت قاتل شهید رنجبر را تشریح کرد.

 

سردار رهام بخش حبیبی ظهر جمعه در حاشیه مراسم تشییع پیکر سرهنگ دوم شهید رنجبر شهید مدافع امنیت در دارالرحمه شیراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قاتل پس از به شهادت رساندن شهید رنجبر به یکی از روستا‌ها فرار کرده بود، گفت: بلافاصله مأموران به محل اختفای قاتل در یکی از روستا‌های شیراز مراجعه کرده و خوشبختانه او را در مخفیگاهش پیدا کردند.

وی افزود: زمانی که قاتل دستگیر شد هنوز چاقویی که شهید رنجبر را به شهادت رسانده بود در دستش بود و با همین چاقو با مأموران درگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: ما در همان درگیری با وجود اینکه اسلحه داشتیم و می‌توانستیم او را هدف گلوله قرار دهیم این کار را انجام ندادیم و در حین درگیری پای قاتل شکست.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه قاتل حین دستگیری حالت طبیعی نداشت ادامه داد: احتمالاً مواد مصرف کرده است البته وی استان فارسی نیست.

وی گفت: از مردم تقدیر می‌کنم که در این مسیر همراه نیروی انتظامی بودند و خدا را شکر قاتل در کمترین زمان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی فارس به مخلان نظم و امنیت هشدار داد و تاکید کرد: پلیس با این افراد به شدت برخورد خواهد کرد و برای این موضوع طرح‌هایی داریم که از فردا اجرایی می‌شود.

تشریح جزییات دستگیری قاتل مامور ناجا

 

/تسنیم و مهر

نظر شما