صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۱۴
  • سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱
  • Tuesday 01 November 2022
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 06
کد خبر: ۱۲۰۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
اسامی برندگان سایپا امروز ویزه دهه فجر؛

برندگان سایپا امروز/نتایج قرعه کشی سایپا ۱۷ بهمن ۱۴۰۰+ لینک اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی

قرعه کشی سایپا امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود و نتایج قرعه کشی پیش فروش ۶ محصول سایپا و اسامی برندگان سابپا با کد پیگیری و کد ملی بر روی سایت سایپا قرار خواهد گرفت در ادامه این خبر لینک اسامی برندگان قرعه کشی سایپا در پیش فروش ۶ محصول سایپا ویژه دهه فجر در بهمن ۱۴۰۰ و نتایج قرعه کشی سایپا را به همراه قیمت سایپا خواهیم آورد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قرعه کشی سایپا ویژه طرح جدید پیش فروش و مشارکت در تولید 6 محصول سایپا که از 14 بهمن تا پایان دیروز 16 بهمن 1400 به صورت اینترنتی و به روش قرعه کشی مهلت ثبت نام داشت امروز یکشنبه 17 بهمن با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود در این طرح 6 خودرو  شاهين G، كوييك S، كوييك R با گيربكس معمولي، كوييك با گيربكس معمولي، ساينا S و سايپا SE151 موتور M13 سایپا با موعد تحویل یکساله عرضه شد  در ادامه این خبر برندگان قرعه کشی دو روش پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید دی ماه سایپا ،نتایج قرعه کشی 6 محصول سایپا در پیش‌فروش یکساله و مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا با موعد تحویل یکساله و لینک اسامی برندگان سایپا نحوه واریز وجه برندگان سایپا مهلت واریز وجه و قیمت سایپا ویژه دهه فجر در بهمن 1400 را خواهیم آورد.را خواهیم آورد. همچنین متقاضیان ثبت نام خودرو های سایپا جهت مشاهده نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی می توانند به سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ مراجعه نمایند.

 

نتایج قرعه کشی سایپا  بهمن 1400

امروز قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا برگزار می شود و نتایج قرعه کشی سایپا و اسامی برندگان سایپادر سایت سایپا قرار می گیرد  که امکان مشاهده اسامی برندگان با کد ملی و کد پیگیری وجود دارد

 

 

اسامی برندگان سایپا با کد ملی و کد پیگیری امروز  یکشنبه 17 بهمن 1400

برندگان سایپا از چند طریق می توانند از نتایج قرعه کشی سایپا مطلع شوند که می توانند برای مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی به سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.comمراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی سایپا اطلاع پیدا کنید.

 

 

لینک اسامی برندگان قرعه کشی سایپا با کد پیگیری و کد ملی در پیش فروش ویزه دهه فجر  امروز 17 بهمن 1400

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان سایپا امروز 17 بهمن 1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.


چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

 

ورود به سایت سایپا/ اطلاعیه سایپا ویژه دهه فجر در بهمن 1400

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم می رساند:
نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا می بایست مدنظر قرار دهند:
  • جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک "ورود/ثبت نام" انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.
  • محدوديت كد ملي براي ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر كد ملي مجاز به ثبت نام يك دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو مي باشد. )
  • حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهينامه رانندگي خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
  • دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.
  • متقاضی طي 48 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاكتور خودرو نزد شركت های سايپا و ايران خودرو نداشته باشد .
  • شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده مي بايست متعلق به شخص متقاضی باشد.
  • متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند .
  • توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد. "نکات امنیتی استفاده از درگاه های پرداخت سامانه فروش اینترنتی سایپا"

 

 

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا در پیش فروش ویژه دهه فجر  بهمن 1400

 

براساس برنامه ریزی صورت گرفته برندگان قرعه کشی دو روش پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید ۷۲ ساعت فرصت دارند که نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

پس از اعلام نتايج قرعه كشي، منتخبین مي بايست ظرف 72 ساعت نسبت به واريز وجه پيش پرداخت قيمت خودرو به صورت علي¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضي منتخب شده در قرعه كشي غیرفعال خواهد گردید.


در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت مي گردد.

 

قابل توجه برندگان قرعه کشی سایپا ویژه بهمن 1400

امكان صلح (خريد انصرافي) و انتقال خودرو بصورت وكالتي وجود ندارد.
در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.
پس از اعلام نتايج قرعه كشي، منتخبین مي بايست ظرف 72 ساعت نسبت به واريز وجه پيش پرداخت قيمت خودرو به صورت علي¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .
در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضي منتخب شده در قرعه كشي غیرفعال خواهد گردید.
در صورتيكه مشتري حداكثر 5 ماه پس از تاريخ تحويل خودرو براي سرويس اوليه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننمايد كارت گارانتي خودرو غيرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل 1000 کیلومتر خودرو الزامی می باشد.
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت مي گردد.
درصورتي كه مشتريان محترم اطلاعات مورد نياز شماره گذاري را به درستي ارائه ندهند علاوه بر اينكه سود تاخير در تحويل ناشي از عدم شماره گذاري به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزينه پاركينگ و نگهداري خودرو نيز از ايشان دريافت خواهد شد.
محصولات شرکت زامیاد با مشخصات ذكر شده در بخشنامه فروش و با قيمت مصوب به فروش مي رسد بنابراين چنانچه بعد از انعقاد قرارداد و يا حتي پس از تكميل وجه بر اساس الزامات مراجع حكومتي و نظارتي ، عرضه كننده، مجبور به نصب تجهيزات يا ارتقاي سطح كيفي يا استاندارد يا نصب تجهيزات مازاد بر مشخصات فني فعلي بر روي خودرو گردد؛ هزينه هاي مازاد بر ثمن خودرو اضافه خواهد شد و مشتري قبل از تحويل مورد معامله، متعهد به تسويه حساب نهايي تمام هزينه ها خواهد بود.
در روش پيش فروش مبلغ واريزي از سوي مصرف كننده به عنوان بخشي از ثمن معامله به صورت علي الحساب پرداخت گردیده است و قيمت نهايي خودرو بر اساس قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد در زمان صدور دعوتنامه محاسبه و اخذ مي گردد.

 

 

جزئیات پیش فروش و ثبت نام خودرو های سایپا ویزه دهه فجر در بهمن 1400

 

خودروهای عرضه شده سایپا در پیش فروش بهمن 1400 ویزه دهه فجر

در طرح پيش فروش يكساله گروه خودروسازي سايپا 6 محصول كه شامل  شاهين G، كوييك S، كوييك R با گيربكس معمولي، كوييك با گيربكس معمولي، ساينا S و سايپا SE151 موتور M13 است، عرضه خواهد شد. همچنين در طرح پيش فروش مشاركت در توليد محصولات گروه خودروسازي سايپا، 6 محصول ياد شده عرضه مي شود.

 

مهلت ثبت نام سایپا ویژه دهه فجر بهمن 1400

 شرکت سایپا اعلام کرد از روز پنج شنبه (14 بهمن ماه) و به مدت دو روز پيش فروش يكساله و پيش فروش مشاركت در توليد محصولات خود را آغاز مي كند.



سایت ثبت نام سایپا ویژه دهه فجر بهمن 1400

متقاضيان محصولات سايپا مي توانند از طريق سايت https://saipa.iranecar.com در يكي از روش هاي پيش فروش يكساله و پيش فروش مشاركت در توليد و يا هر دو روش ثبت نام كنند؛ بر اين اساس ابتدا قرعه كشي روش پيش فروش يكساله انجام مي شود و در صورت منتخب شدن در قرعه كشي مذكور، متقاضي در قرعه كشي پيش فروش مشاركت توليد، شركت داده نخواهند شد.از اين رو در صورت منتخب نشدن در روش پيش فروش يكساله، متقاضيان در قرعه كشي پيش فروش مشاركت در توليد شركت داده خواهند شد.

 

زمان تحویل سایپا در فروش خودرو های سایپا ویژه دهه فجر

زمان تحويل اين خودروها خرداد تا شهریور سال آينده است،حداكثر زمان تحويل خودروهاي پیش فروش سایپا يكسال و از خرداد ۱۴۰۱ اولين سري تحويل مشتريان مي شود.

 

قیمت سایپابهمن 1400/ مبلغ پیش فروش یک ساله سایپا

در جدول زیر مبلغ پیش پرداخت پیش فروش یک ساله 6 محصول عرضه شده سایپا را بخوانید.

 

 

شرایط پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح جداول زیر اعلام می شود:

 

نحوه ثبت نام خودرو های سایپا در پیش فروش بهمن 1400

ورود به سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)
ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو
ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو
دریافت کد رهگیری
مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد.

 

قیمت خودرو های سایپا در بهمن 1400

 

لیست قیمت جدید کارخانه ای کلیه محصولات سایپا ویژه بهمن ماه 1400 به همراه 1 درصد مالیات نقل و انتقال از سوی این شرکت اطلاع رسانی شد.

 

خودرو

قیمت نهایی مصرف کننده + مالیات نقل و انتقال

تیبا صندوقدار (بدون ضبط)

119.153.000

تیبا2 (بدون ضبط)

126.164.000

ساینا

123.938.000

ساینا S

169.044.000

کوییک

167.288.000

کوییک R

177.233.000

کوییک S

183.876.000

کوییک پلاس اتوماتیک

277.086.000

شاهین G

343.693.000

وانت 151

149.698.000

وانت 151 (آپشنال)

175.610.000

نیسان تک آپشنال 

257.688.000

نیسان تک آپشنال (رادیال)

260.888.000

نیسان دوگانه آپشنال

283.926.000

نیسان دوگانه آپشنال (رادیال)

286.726.000

پادرا پلاس

299.853.000
 
مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
سایپای لعنتی شاهین بی‌کیفیت که نوشتی ۳۴۴۰۰ در بازار آزاد زیر ۳۴۰ میلیون است !! خجالت بکش