صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۱۲
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 07
کد خبر: ۱۲۱۱۷۲

درخواست پسر شهید رنجبر از فرمانده ناجا

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به خواسته پسر شهید رنجبر مبنی بر مجازات قاتل گفت: بنده به شخصه این موضوع را پیگیری می‌کنم و دستگاه قضایی نیز در اسرع وقت حکم لازم را اعلام و آن را اجرایی خواهد کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، سردار "حسین اشتری" در دیدار با خانواده شهید "رنجبر" با تبریک و تسلیت شهادت این مأمور شجاع و فداکار انتظامی، دست نوازشی بر صورت فرزندان این شهید عزیز کشید.

سردار اشتری در این دیدار اظهار داشت: فرزندان این شهید والامقام به داشتن چنین پدری، همسر او به داشتن چنین مردی و مادر این شهید بزرگوار به داشتن چنین پسری باید افتخار کنند.

وی ادامه داد: همه مردم ایران داغدار این شهید بزرگوار هستند و شاید اگر شرایط مهیا بود، میلیون‌ها نفر برای عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده عزیز خدمتتان می‌رسیدند.

در این لحظه سردار اشتری خطاب به پسر شهید گفت: اگر خواسته و یا حرفی دارد بگوید که "طاها" در یک جمله ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در منزلشان، گفت " می‌خواهم که قاتل پدرم هر چه سریعتر به سزای عمل خود برسد".

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این خواسته پسر شهید افزود: قطعا" همینگونه است و بنده به شخصه این موضوع را پیگیری می‌کنم و دستگاه قضایی نیز در اسرع وقت حکم لازم را اعلام و آن را اجرایی خواهد کرد.

همسر، خواهر و مادر این شهید والامقام از خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار گفتند؛ از اینکه در انجام کارهایش هیچوقت کم نمی‌گذاشت و اینکه همیشه احترام مادر را نگه می‌داشت و پای او را می‌بوسید.

در ادامه سردار اشتری نیز لوح ابلاغ سلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را به خانواده این شهید والامقام اهدا و همچنین پسر این شهید والامقام به مناسبت فرا رسیدن روز پدر، سجاده نماز پدر شهیدش را تقدیم سردار اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران کرد./تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما