صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۱۵
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 14
کد خبر: ۱۲۲۱۴۴

پیام کاپیتان پرسپولیس برای مهدی شیری + عکس

کاپیتان پرسپولیس متنی را برای خداحافظی مهدی شیری از پرسپولیس نوشته است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس، پس از سه فصل حضور در این باشگاه بالاخره از سرخ‌های تهرانی جدا شد و به فولاد رفت. او که در برنامه‌های تاکتیکی گل محمدی از این به بعد جایی نداشت، با خروجش از باشگاه، مسیر را برای ورود رامین رضاییان فراهم کرد.

 

مهدی شیری در طول دوران حضورش در پرسپولیس چندقهرمانی به دست آورد که فتح لیگ برتر از مهمترین آن‌ها بود. او در زمره بازیکنان شوخ باشگاه هم محسوب می‌شد و پرسپولیسی‌ها به ویژه سیدجلال حسینی، کاپیتان این باشگاه، رابطه خوبی با مهدی شیری داشت. همین مورد باعث شد تا بعد از خداحافظی مهدی شیری از پرسپولیس، سیدجلال هم متنی برای او در اینستاگرام بنویسد.


در پیام خداحافظی سیدجلال حسینی خطاب به مهدی شیری آمده است: خداحافظی همیشه سخت و ناراحت کننده است؛ ما البته بار‌ها و بار‌ها این حس را برای دوستان خود تجربه کردیم. حالا این بار تو، مهدی عزیز، دست تقدیر باعث شد تا راهت از ما جدا شود، اما جای تو همیشه در گوشه امن قلب ما حک شده است. همیشه و همیشه در قلب ما جای داری. چهره بشاش و خستگی ناپذیرت برای همیشه در صفحه قلب همه ما جا خوش کرده؛ بیادت هستیم، همیشه!/فرارو

 

نظر شما