صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 21
کد خبر: ۱۲۳۱۰۱

آزاد راه تهران - شمال همچنان مسدود است

سرهنگ شیرانی گفت: محور کرج - چالوس و بالعکس و آزادراه تهران - شمال همچنان مسدود است.

به گزارش راهبرد معاصر، رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد روان در محور‌های فیروزکوه، هراز و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم.

تردد روان در محور‌های فیروزکوه، هراز و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را شاهد هستیم.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه دارای بارش برف و باران و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت داری بارش باران هستند.

سرهنگ شیرانی گفت: بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های تهران، مازندران، زنجان و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گلستان، سمنان، قزوین، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، فارس و اصفهان گزارش شده است.

در ادامه، سرهنگ مجید رنجبر گفت: در روز‌های بارانی بعلت کاهش دید رانندگان لغزنده بودن معابر و استفاده از خودرو‌های شخصی شاهد افزایش ترافیک بودیم.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ رنجبر گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، دارای حجم ترافیک هستند.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران، بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک هستند.

بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

همچنین خیابان دماوند در مسیر شرق به غرب، خیابان انقلاب، خیابان آزادی و بزرگراه‌های شهید همت، حکیم، و امام علی (ع) جز پرترافیک‌ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: