صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۵۷
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 22
کد خبر: ۱۲۳۳۰۴

سخنان نماینده مجلس درباره جاماندگان سهام عدالت

نماینده ملایر در مجلس در تذکری گفت: به دلیل اینکه تعداد زیادی از مردم جا مانده از دریافت سهام عدالت هستند باید بدون تبعیض به همه اقشار جامانده این سهام را بدهیم نه اینکه عده‌ای خاص از آن بهر‌ه‌مند شوند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ ، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به مستند اصل سوم قانون اساسی که مربوط به رفع تبعیض ناروا است اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مردم از نمایندگان‌شان در حوزه‌های انتخابیه دریافت سهام عدالت برای جاماندگان است.

 

وی افزود: اگر قرار است به همه جاماندگان سهام عدالت بدهیم نباید در این مسیر تبعیض ناروا صورت گیرد و فقط به برخی از اعضای کمیته امداد که جامانده از دریافت سهام عدالت هستند این سهام داده شود و باید با اصلاحات لازم همه اقشار جامعه که جامانده از سهام عدالت هستند این سهام را دریافت کنند.

 

نماینده ملایر در مجلس تصریح کرد: باید تبعیض ناروا را در این مسیر حذف کرده و حتی مددجویان سازمان بهزیستی هم سهام عدالت دریافت کنند البته باید بکوشیم با اصلاح قانون اقدامی جامع و کامل برای رفع تبعیض ناروا و توزیع سهام عدالت بین جاماندگان داشته باشیم./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: