صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 29
کد خبر: ۱۲۳۵۹

جزئیات محدودیت‌های تردد در روز قدس

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مراسم راهپیمایی روز قدس، جمعه این هفته برگزار خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در پایتخت را اعلام کرد.

 

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مراسم راهپیمایی روز قدس، جمعه این هفته برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه پلیس در کنار سایر ارگان‌ها در حال خدمت‌گذاری به شهروندان خواهد بود، افزود: بنا به دستور فرماندهی تهران بزرگ تمام تجهیزات پلیس راهور در آماده باش کامل خواهد بود.

 

سردار مهماندار با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: اعمال محدودیت‌ها از خیابان جمهوری به سمت شمال، بلوار کشاورز، خیابان کارگر و خیابان ولیعصر خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه از تقاطع جمهوری ولیعصر تا خیابان منتهی به دانشگاه تهران مسدود خواهد شد، اظهار کرد: از خیابان انقلاب حد فاصل میدان فردوسی و میدان انقلاب هیچ خودرویی حق پارک در این محدوده را ندارند و از ساعت ۱۲ شب جمعه اقدام به پاکسازی محل خواهند کرد.

 

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه از ساعت ۶ صبح اقدامات محدودیتی ترافیکی انجام خواهد شد، گفت: در صورت لزوم محدودیت‌ها از میدان فردوسی به سمت غرب هم اعمال خواهد شد.

 

وی افزود: تردد موتور سیکلت در زمان راهپیمایی در مسیر‌های مراسم روز جهانی قدس ممنوع است و درصورت مشاهده این موضوع از تردد موتورسیکلت‌ها خودداری خواهیم کرد.

 

سردار مهماندار با بیان اینکه تردد خودروها از بامداد ۱۰ خرداد در پایتخت ممنوع است، ادامه داد: به زودی جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت انتخاب و معرفی خواهد شد.

 

سردار مهماندار در خصوص دور دور کردن برخی خودروها در خیابان‌های در پایتخت گفت: در خصوص دور دور کردن خودرو‌ها در شب‌های پایتخت برنامه‌هایی مد نظر داریم که در حال انجام آن هستیم.

 

رئیس پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر هیچ گونه مشکل ترافیکی وجود نداشت و با تلاش شبانه روزی خود اقدامات مناسب برای برقراری نظم‌ ترافیکی در پایتخت را انجام دادیم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: