صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 02
کد خبر: ۱۲۴۵۴۸

دیدار سید حسن نصرالله با هیات ایرانی

دبیرکل حزب‌الله لبنان در بیروت با هیئت ایرانی به ریاست وزیر ارشاد کشورمان دیدار کرد.

به گزارش راهبرد معاصر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، امروز (چهارشنبه) با محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد ایران و هیئت همراهش با حضور محمد جلال فیروزانیا، سفیر کشورمان در بیروت دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری العهد لبنان، سید حسن نصرالله در دیدار با این هیأت ایرانی دورنمای همکاری‌های فرهنگی و علمی بین لبنان و ایران را بررسی کردند و بر تقویت همکاری‌ها تاکید کردند.

روز گذشته وزیر ارشاد در جریان سفر خود به لبنان با میشل عون رئیس جمهور لبنان، نبیه بری، رئیس مجلس و نجیب میقاتی، نخست وزیر این کشور دیدار کرده بود.

وزیر ارشاد در سفر به لبنان و دیدار با مسئولان ارشد این کشور با اشاره به سابقه دیرینه فرهنگی دو کشور گفت: دولت مردمی برنامه‌های وسیعی برای گسترش تعاملات فرهنگی در منطقه دارد و لبنان به سبب دوستی و سابقه طولانی فرهنگی و تمدنی با ایران، اولین مقصد دیپلماسی فرهنگی در این دوره از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

نخست وزیر لبنان نیز ضمن خوشامدگویی به وزیر ارشاد ایران با استقبال از پیشنهاد برگزاری هفته فرهنگی لبنان در تهران گفت: اشتراکات فرهنگی می‌تواند بیش از گذشته دو کشور را به هم نزدیک کند. ایران در طول سال‌های گذشته همکاری‌ها و مساعدت‌های مهمی در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با لبنان داشته است./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: