صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 14
کد خبر: ۱۲۶۱۹۹

سردار فدوی: دشمنان به شکست خود در برابر ملت ایران اعتراف دارند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راهیان نور، بهترین امکان و فرصت برای جهاد تبیین است که می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت مبلغان، روحانیت حوزه‌های علمیه و روایان دفاع مقدس، ضمن بیان رشادت‌های شهدا و ایثارگری آن‌ها، جوانان را نسبت به جنگ امروز فرهنگی آگاه و هوشیار کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، ردار علی فدوی امروز در جریان بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه راهیان‌نور مسیری مقدس و نورانی است، اظهار کرد: نام مبارک راهیان‌نور به این معناست که افراد به سمت و سوی نور رهسپار می‌شوند و پس از آن بهشت نصیبشان می‌شود.

 

وی عنوان کرد: مناطق عملیاتی در هشت سال دفاع مقدس محل رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و جوانمردی رزمندگان بود که اکنون فضای مناسبی برای درک آن زمان است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یادآوری رشادت‌ها و جوانمردی‌های هشت سال دفاع مقدس بسیار ارزشمند است، هدف رزمندگان در جنگ تحمیلی همان هدف امام حسین(ع) بود که باید با جهاد تبیین، دستاوردهای آن دوران، در این یادمان‌‎ها به جوانان عرضه شود.

 

فدوی بیان کرد: انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) برقرار شد و تمام شیاطین با آن مخالفت کردند و اکنون هم ۴۳ سال است که با انقلاب اسلامی می‌جنگند اما نمی‌توانند یک پیروزی به‌ دست آورند.

 

وی افزود: دشمنان به شکست‌های خود در برابر انقلاب اسلامی اذعان کرده‌اند و اغلب کسانی که علیه انقلاب اسلامی خباثت کردند، دچار وضعیت اسفناکی شده‌اند.


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز هم مانند هشت سال دفاع مقدس پای‌کار برویم، گرفتارهایی که شاهد آن‌ها هستیم حل می‌شوند.

 

فدوی در پایان عنوان کرد: راهیان نور، بهترین امکان و فرصت برای جهاد تبیین است که می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت مبلغان، روحانیت حوزه‌های علمیه و روایان دفاع مقدس، ضمن بیان رشادت‌های شهدا و ایثارگری آن‌ها، جوانان را نسبت به جنگ امروز فرهنگی آگاه و هوشیار کرد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: