صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۵۲ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 16
کد خبر: ۱۲۶۶۰۷

صف خرید و فروش سهام در ۲۵ اسفند

صف خرید و فروش سهام در ۲۵ اسفند را بازار بورس در ادامه بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر  امروز چهارشنبه (۲۵ اسفند) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۲ هزار ۲۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۹ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۰۵ شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۳۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۵۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد هزار و ۶۷۵ واحدی در ارتفاع ۳۴۱ هزار و ۸۴۹ واحید قرار گرفت.

سه نماد شستا، خودرو و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۳۴ واحدی  در ارتفاع ۱۸ هزار و ۱۶۱ واحدی قرار گرفت.

فرابورس، شاوان و خدیزل نیی بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. در این دقایق ۷۶ نماد در ضف خرید و ۳۵ نماد در ضف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۳۵ شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۶۵۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۳ هزار و ۸۷۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیزبا رشد ۲ هزار و ۲۴۸ واحد در ارتفاع ۳۴۲ هزار و ۴۲۲ واحدی قراری گرفت.

سه نماد شستا، فولاد و خودرو نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.  شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۶۵ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۱۹۳ واحدی قرار گرفت.

شاوان بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است. فزر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است./مشرق

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: