صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۴۴
  • چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱
  • Wednesday 18 January 2023
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 19
کد خبر: ۱۲۶۸۳۱
تعداد نظرات: ۱۸ نظر

واریز حقوق بازنشستگان کشوری تا پایان امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با سازمان برنامه و بودجه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را تا پایان امروز واریز کنیم.

به گزارش راهبرد معاصر، علی خدامی مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری درباره واریز حقوق بازنشستگان کشوری، اظهار کرد: امروز تا پایان وقت حقوق بازنشستگان کشوری واریز خواهد شد و بازنشستگان صبور باشند.

خدامی گفت: با سازمان برنامه و بودجه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را تا پایان امروز واریز کنیم.

خدامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا پرداخت حقوق بازنشستگان به تاخیر افتاده است؟ خاطرنشان کرد: این را از رئیس سازمان برنامه و بودجه بپرسید.

محمد خدابخشی (نایب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس) در خصوص تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق‌های کشوری و لشگری و زمان پرداخت حقوق این بازنشستگان گفت: همین امروز پیگیرِ این قضیه از کمیسیون برنامه و بودجه هستیم و جلسه‌ای با آن‌ها برای پیگیریِ موضوع داریم.

گفتنی است؛ حقوق اسفندماه بخشی از بازنشستگان صندوق‌های کشوری و لشگری تاکنون پرداخت نشده است و این موضوع واکنش‌های بسیاری در بر داشته است.

روز گذشته، صندوق بازنشستگیِ کشوری با اشاره به مشکل اعتبار این صندوق گفت: «حقوق بازنشستگانی که تا مبلغ پنج میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بود، انجام شده است و حقوق سایر بازنشستگان کشوری به محض تخصیص اعتبار لازم در مراحل بعدی پرداخت خواهد شد.»

همچنین عباس مقتدایی (نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی) در نامه‌ای از محمد مخبر، معاون اول رییس‌جمهور، درخواست پیگیریِ هر چه سریع‌تر این موضوع را داشت. در بخشی از این نامه آمده است: «اینکه توسط صندوق بازنشستگی کشوری، پس از مدت زیادی تاخیر در پرداخت، در روز ۲۷ اسفند اعلام شود که هر زمان اعتبار تامین شد، حقوق واریز می‌شود و حتی موعد دقیق زمان واریز مشخص نباشد، رویکرد غلط و ناصوابی است. جای تعجب است که چرا امر به این مهمی در خصوصش تدبیر نشده و مدیران با وعده‌های غیرمشخص سعی در ایجاد بی‌اعتمادی در بین جامعه بازنشستگی دارند. آیا صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان برنامه و بودجه متوجه نیستند که بازنشسته عزیز (که غالبا عیالوار هستند) چگونه در روز پایانی سال و افزایش قیمت کالا‌های اساسی، مایحتاج عید و نوروز ۱۴۰۱ را تهیه کنند؛ درحالیکه حقوق او همچنان پرداخت نشده است؟!»

 

حقوق اسفند ماه بازنشستگان لشکری واریز شد

 

باوجود پرداخت حقوق و مزایای کارمندان دولت در روز‌های گذشته تا پیش از ظهر امروز حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری واریز نشده بود.

دقایقی پیش حقوق اسفند ماه به حساب بازنشستگان لشکری واریز شد.

ظهر امروز علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت اعلام کرد: منابع موردنیاز برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان تامین شده و این مبلغ بعدازظهر امروز به حساب افراد واریز خواهد شد.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
امروز روز آخر سال است همه مردم خریدهاشون را انجام دادند تاز امروز روز آخر سال ساعت ۲ بعد از ظهر حقوق بازنشستگان لشکری واریز شده همه چیز الان دیگه
گران شده در نصف روز ما چطوری خریدهامونرا انجام بدیم چرا بفکر بازنشستگان
نیستید ؟ دیگر خرتان از روی پل عبور کرده ونیازی به ما بازنشستگان ندارید که
بفکر ما باشید حقوق شاغلین ۴ روز پیش واریز شده چرا این همه فرق می‌گذارید
آقای رئیسی آیا در خواب تشریف دارند ما خوشحال بودیم که دولت انقلابی سر
کار آمده دیگر غمی نداریم ولی در اشتباه بودیم همه مثل همند .
در ضمن چرا اداره بازنشستگی الکی اعلام کرده حقوق‌ها این ماه با ۹۰درصد شاغلین
پرداخت شده ودر فیشها اعمال شده است آیا همان ۱۰۰ هزار خرده ای بود ؟
این کجاش ۹۰ درصد شاغلین بود چرا دروغ می‌گویید چرا بفکر ما نیستید
از خداترسید
که چوب خدا صدا نداره
ناشناس
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
چراحقوق بازنشستگان کشوری واریزنکردید؟
رئیسی
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
شما مسئولین منه بازنشسته را یابویی فرض کردید که پس از سالها بارکشی از این یابو آنرا در بیابانی از گرگها رها ساختید تا خود را زنده نگاه دارد... اف برشما
بازنشسته
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
لطف کنید از مدیران و کسانیکه در راس یک اداره یا سازمانی مشغول به خدمت می‌باشند ارنظر قانونی و عدالت حقوقی ودستمزد نسبت به کارمندان وزیر دستان خود طوری به آنها دولت یا کارفرمایان حقوق بدهند که فاصله طبقاتی زیاد نشود و اضافه حقوق آنها را که مدیرو ریس می‌باشند بین افراد همان اداره یا سازمان تقسیم نمایند طوریکه نه سیخ بسوزد و نه کباب
بازنشسته کشوری
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
با توجه به ناکارآمدی سازمان برنامه ‌بودجه وناکارامد تر ازان مدیران صندوق باز نشستگان راه دیگری جز صبوری ندارند
ناشناس
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
باعث تأسف است.این همه بی تدبیری وعدم کارآریی
ناشناس
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
خدا فلجتان کند بی شرفها ما سال نو نداریم آدم نیستیم انقلاب و جنگ وباز سازی کشور بعد جنگ سنگ گردن ما بودحالا در مقابل خانواده شرمنده هستیم خدا شرمنده تان کند انشاالله
ناشناس
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
بارها گفته ام به مسولین پوست کلفت و بی غیرت .....خاک عالم بر سرتان -----------با این مدیریت عنتان...........
ناشناس
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
مدیر کلی به این بی کفایتی واقعا نوبرانه است ای احمق نادان بجای این که زودتر داده شود دیرتر میشود کمی اسپند دود کنید که چشم نخوریدوازهمه بدتر دستور رییس جمهور بوده که تا الان طول کشیده واگر دستور نبود که دیگر هیچی؟؟؟؟!!!! ریسس ومعاونین ووکلای مجلس الی ماشاا..خدمتکاروغم خوار مردم هیچوهیچی.
ناشناس
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
مدیر کلی به این بی کفایتی واقعا نوبرانه است ای احمق نادان بجای این که زودتر داده شود دیرتر میشود کمی اسپند دود کنید که چشم نخوریدوازهمه بدتر دستور رییس جمهور بوده که تا الان طول کشیده واگر دستور نبود که دیگر هیچی؟؟؟؟!!!! ریسس ومعاونین ووکلای مجلس الی ماشاا..خدمتکاروغم خوار مردم هیچوهیچی.
ناشناس
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
اولا هیچ کدام از بازنشستگان 30 سال به این مملکت خدمت نکرده اند و اتفاقی اسمشان در لیست بازنشستگان همین امروز صبح 28 اسفندر ماه 1400 پیدا شده و دولت ریشه کن کننده فقر از جامعه را در درد سر انداخته اند بخاطر همین تمام بازنشستگان یک معذرت خواهی رسمی به سازمان برنامه و بوجه و دولت عزیز بدهکار میباشند ..... یعنی واقعا این سازمان با جوابهایی که مطرح میکندبه شعور عمومی مردم ارزشی که میدهد به این اندازه میباشد.
ناشناس
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
چراحقوق بازنشستگان درماه اسفندروپرداخت نکردید؟
ماه هم زنوگی داریم نداریم
بازنشسته
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
واقعا افسوس جناب آقای مخبر
حسن
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
حقوق اسفند همیشه در دولت‌های قبل اواسط بهمن ویا اوایل اسفند پرداخت میشد واین حرکت ریاست جمهوری قابل توجیه نیست شب عید تورم نسبت به اول اسفند1400 پنجاه درصد بیشتره در حالی که حقوق یک ریال افزایش ندا ره چرا با مردم مدارا نمی‌کنید یا از دولت‌های قبل یاد نمی‌گیرید چرا ملت را تا مرز سکته پیش می‌برید پول‌های بلوکه شده آزاد شد این همه پول برای مسافرت خارجتان کافی نیست امسال که اوضاع دولت عالیه چرا حق ملت را جابه جا میکنید می‌خورید ویک آب هم روش خجالت بکشید شرم کنید چشمتان هنوز دنبال چندرغاز جیب ملت هم هست. چرا تورم مهار نمیشه روز به روز اوضاع بدتر هم میشه.
بازنشسته
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
خداقوت به صندوق که سی ام هرماه یادپرداخت حقوق می افتندوخداقوت ویژه به سازمان برنامه وبودجه که سی ام هرماه ازخواب بیداروبه فکرتامین اعتبارمی افتند وخداقوت ویژه تربه رییس جمهورعزیزمان که چنین نخبه هایی رابرای خدمت رسانی به بازنشستگان منصوب کرده عجله نکنید مشکل به خاطراین که فردا29برج تعطیل ومتاسفانه این ماه سی ام هم وجودنداردمامی دانیم که مشکل ارتباطی به تخصص عزیزان ندارد.
همگی خسته نباشید.
بازنشسته
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
سلام به این کار‌درست دیگر ثواب ندارد
جوابگو ی زندگی نیستم جوابگوی خانواده نیستم ایا خود و خود مثل ما زندگی خواهد کرد خدایا رحم کن
بدری السادات فرشی
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
بنطر من این بی عدالتیه چرا حقوق بازنشستگان باهم پرداخت نشد مگه آنهایی که بیشتر حقوق می گیرند چه گناهی کردند
می‌توانستند نصف از حقوق همه بازنشسته ها رو پرداخت کنند با
هیچ منطقی این پرداخت مرحله ای قابل قبول نیست فقط بی فکری محض مسولان می باشد بی تدبیری آنها
رضا
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
خاک بر سرتون