صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 March 22
کد خبر: ۱۲۷۱۳۱

درخواست رئیس رژیم صهیونیستی برای ائتلاف جهانی علیه ایران

رئیس رژیم صهیونیستی گفت: «خانواده ملل باید در کنار یکدیگر بایستد و قبل از آنکه دیر شود، به ایران اجازه ندهند که به شعله‌های نفرت دامن بزند».

به گزارش راهبرد معاصر «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در سفر به فرانسه از جامعه جهانی خواست تا در کنار یکدیگر مقابل ایران بایستند.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم»، وی در میان جمعیتی در شهر «تولوز» فرانسه گفت: «خانواده ملل باید در کنار یکدیگر بایستد و قبل از آنکه دیر شود، به ایران اجازه ندهند که به شعله‌های نفرت دامن بزند».

این مقام صهیونیستی سپس اتهاماتی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد و گفت: «هیچ‌گونه تلاش برای نزاع یا تهدید حق اساسی ما برای زیستن بعنوان یک کشور در سرزمین خود را نمی‌پذیریم».

هرتزوگ نیز همچون دیگر شرکای صهیونیست خود تلاش می‌کند تا در حالیکه مذاکرات وین برای لغو تحریم‌های یکجانبه علیه جمهوری اسلامی رو به جلو پیش می‌رود، از هر فرصتی برای فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کند و در این مسیر مانع‌تراشی کند.

وی چندی پیش پس از دیدار با «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید علیه برنامه هسته‌ای ایران ادعاهایی را مطرح کرد و گفت: «من نگرانی خود را از حرکت ایران به سمت سلاح‌های اتمی به موازات مذاکرات وین ابراز کردم و بر لزوم توقف دستیابی ایران به چنین تسلیحاتی به هر قیمتی تاکید کردم»./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: