صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۵۱ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 March 23
کد خبر: ۱۲۷۲۳۸

عابر بانک‌ها پول دار شدند

در پی مشکلات چند روز اخیر خودپرداز‌ها به دلیل نداشتن اسکناس و خالی بودن عابربانک‌ها امروز آقای قیطاسی دبیر هماهنگی بانک‌های دولتی از مردم عذرخواهی کرد و از حل این مشکل خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر، پس از پخش گزارش شب گذشته و اعتراض مردم آقای جمشیدی دبیرکل کانون بانک‌های خصوصی هم گفت: در ایام عید اغلب بانک‌ها تعطیل بوده و بیشتر مبادلات مردم از طریق اسکناس انجام می‌شود و به دلیل مصرف بیشتر اسکناس معمولا مشکلات این چنینی در خودپرداز‌ها به وجود می‌آید و اسکناس خودپرداز‌ها به سرعت تمام می‌شود.
گزارش شب گذشته فقط مربوط به تهران نبوده و در اکثر نقاط کشور جنب و جوشی برای حل مشکل شکل گرفت و ظهر امروز آقای قیطاسی دبیر هماهنگی بانک‌های دولتی از مشکل به وجود آمده عذرخواهی کرد.
وی ادامه داد: بلافاصله گروه‌هایی را تشکیل دادیم که از شعب کشیک بانک‌ها بازدید کنند و طی بازدیدی که ما امروز از برخی شعب در خراسان انجام دادیم شاهد روند خدمت رسانی بانک‌ها به مردم به صورت مبسوط بودیم.
در ادامه پیگیری همکارانم امروز سری به عابربانک‌ها زدیم و شاهد رضایت مردم از عابربانک‌ها در برداشت پول بودیم.
مردم همچنان امیدوارند که این روز‌ها با خودپرداز‌های خالی از پول مواجه نشوند و از افزایش سقف برداشت بانک‌ها اظهار نارضایتی می‌کردند.

 

/صدا و سیما

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: