صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 04
کد خبر: ۱۲۸۰۸۴

مرجع ترین سایت معرفی بهترین کسب و کار های ایرانی کی خوبه!

به نظر شما بهترین سایت فروشگاهی کدام هستند؟ معتبرترین سایت در زمینه لوازم بهداشتی آرایشی چه نام دارد؟

به گزارش راهبرد معاصر؛  این سؤال  ها در همه حوزه های کاری وجود دارد.  هر شخص برای استفاده از خدمات یک سایت یا خرید کالا از یک فروشگاه،  به دنبال بهترین در آن زمینه می گردد.  اما این بهترین ها چگونه معین می شوند و از کجا می توان آن ها را یافت؟

 

 سایت کی خوبه بهترین سایت برای معرفی برترین کسب وکارها در هر زمینه می باشد.  کی خوبه ما یک محیطی را فراهم آورده تا در هر زمینه ای ، نام ده سایت برتر ایرانی و فعال در آن زمینه را بتوانید پیدا کنید. این سایت یک عملکرد بسیار خوب و حرفه ای دارد و از آن می توان به عنوان بهترین مرجع برای شناخت تاپ سایت های فعال در هر زمینه استفاده کرد.

 

بهترین کسب وکارها در کی خوبه ما چگونه لیست شده اند ؟

پس از ورود به سایت کی خوبه ، صفحه ای از جدیدترین نوشته ها و مطالب در مقابل شما قرار می گیرد.  اگر حوزه ای که در آن به دنبال بهترین سایت هستیند جزو مطالب صفحه نخست سایت کی خوبه باشد،  می توانید از همان صفحه مطلب وارد متن محتوا شده و آن محتوا و موضوع را بخوانید.  اما اگر موضوع شما در صفحه اول نبود در قسمت جستجو عنوان موردنظر خود را نوشته و پس از زدن کلید جستجو محتوای نوشته شده پیرامون آن موضوع را می توانید ببینید و مطالعه کنید.

 در این محتوا ابتدا توضیح مختصری در مورد زمینه ی موردنظر و نوع فعالیت آن صحبت شده است.  به عنوان مثال در مورد سایت های فروشگاهی برتر، سایت هایی در زمینه خدمات دیجیتال مارکتینگ وسئو،  سایت های وکالت و ...  پس از مطالعه مقدمه،  نام ده سایت برتر فعال ایرانی در آن زمینه از شماره ده تا یک به ترتیب آورده شده اند.

 شما با مطالعه نام این ده سایت و همچنین توضیحات هر قسمت اطلاعات بسیار خوب و جامعی در زمینه نوع عملکرد آن سایت، میزان سابقه کاری و سال شروع به کار، نحوه ارتباط با کاربران  و مشتری و ...  کسب کنید.  علاوه براین کی خوبه بخش نظرات کاربران دارد که این بخش بسیار برای کاربران مفید می باشد.

 

 بخش نظرات کاربران در کی خوبه  مو چه مطالبی را در بر دارد؟

 در این قسمت هر یک از افراد با توجه به تجربه شخصی خود از خرید یک سایت یا استفاده از خدمات آن سایت،  توضیحاتی را یادداشت می کنند.  این توضیحات می تواند در مورد ده سایت بیان شده در متن و محتوای سایت کی خوبه یا هر مورد دیگر باشد.  همین مسئله باعث می شود که یک سایت کوچک و تازه‌کار اما با عملکرد عالی،  به گوش مخاطب برسد. حتی ممکن است در این بخش از تجربه ی منفی یک فرد برای استفاده از خدمات یک سایت معروف نیز بخوانید.

 در بخش نظرات کاربران هیچ گونه تبلیغات،  نگاه منتقد یا جبهه گیری خاص  یا تعریف و...  در مورد سایت ها نیست و تنها افراد تجربه و نظر خود را در مورد آن سایت می نویسند.  همین امر باعث شده تا این بخش بسیار قابل اعتماد باشد.

ایرانی بودن سایت های معرفی شده توسط کی خوبه

سایت هایی که در سایت کی خوبه در مورد آن می خوانید،  داخل ایران بوده و جزو کسب وکارهای داخلی بشمار می آیند.  در دنیای مجازی سایت های زیادی دارای فعالیت های مشابه کی خوبه هستند. اما بیشتر این معرفی ها درمورد سایت های خارجی بوده که ایرانیان به آن ها دسترسی ندارد.  اما کی خوبه  به سایت های داخلی و در دسترس می پردازد تا افراد بتوانند از آن استفاده کنند.  به همین منظور می توان آن را به عنوان مرجع بسیار مفید در نظر گرفت.

درصورتی که دارای کسب وکار هستید و می خواهید به عنوان بهترین فعال در زمینه خود معرفی شوید،  نیاز است که ابتدا مواردی مانند سئو سایت خود را مورد توجه قرار دهید.  دراین صورت نام سایت شما در صفحات نخست جستجو دیده می شود.  علاوه براین باید دارای خدمات مناسب و رضایت بالای مشتری.  دراین صورت هم در صفحات گوگل قرار می گیرید هم توسط مشتری و کاربران خود در سایت کی خوبه معرفی می شوید. همین مسئله باعث تبلیغ مثبت برای سایت شما و افزایش بازدید و افزایش ترافیک سایتتان می گردد.

 

سخن پایانی

همه ما در هر زمینه دنبال بهترین آن می گردیم و این مسئله از سایت های فروشگاه اینترنتی بدور نیست.  به همین منظور کی خوبه  بستری را فراهم آورده تا افراد در هر حوزه و زمینه ای که مد نظرشان است،  بتواند ده سایت برتر و فعال در آن زمینه را شناخته و از خدمات آن ها استفاده کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: