صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 18
کد خبر: ۱۲۹۹۷۴

قالیباف: ارتش خود را فدای ملت کرده و مایه امیدواری آنها است

رئیس مجلس گفت: شعار «ارتش فدای ملت» بیانگر حقیقت وجودی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عشق بیکران ارتشیان غیور به مردم و ایران عزیز است.

به گزارش راهبرد معاصر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 29 فروردین) قوه مقننه و در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: شعار «ارتش فدای ملت» بیانگر حقیقت وجودی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عشق و علاقه بیکران ارتشیان غیور به مردم و ایران عزیز است.

 

وی ادامه داد: ارتش در تمام حوادث اعم از جنگ، سیل، زلزله و هر آنچه که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد، همواره مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است و در میدان های عمل ثابت شده است که ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است.

 

نماینده تهران در مجلس افزود: درخشش ستاره های آسمان ایثار و فداکاری همچون شهدای گرانقدر شهید صیاد شیرازی، قرنی، فلاحی، ستاری، نامجو، کشوری، بابایی، اقارب پرست، شیرودی، یاسینی، فکوری، آبشناسان و سایر شهدای سرافراز و رشید ارتش الگوی جاودانه برای تمامی دلسوزان این آب و خاک به خصوص فداکاران جان بر کف ارتش خواهد بود.

 

رئیس مجلس اظهار کرد: از خداوند متعال برای شهدای ارتش علو درجات، برای خانواده شهدا اجر جزیل و برای تمامی پرسنل نیروهای سه گانه زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توفیقات روزافزون را مسالت دارم./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: