صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۵۵
  • دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
  • Monday 17 April 2023
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 07
کد خبر: ۱۳۲۴۴۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

خبر خوش وزیر کار از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ماه جاری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در هیأت امنای تأمین اجتماعی تصویب شد و به زودی در دولت مصوب می‌‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر  حجت‌‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برنامه شبکه خبر با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان را متناسب با افزایش حقوق کارگران، مصوب کرده‌ایم، گفت: این افزایش در وزارت کار مصوب شده است و برای تصویب نهایی به هیأت دولت ارسال کرده‌ایم.

 مقرر است هیأت دولت در جلسات آینده خود این افزایش را بررسی و تصویب کند، این در حالی است که بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی، حدود 4 میلیون نفر هستند که با احتساب خانواده‌های آنها، 10 میلیون نفر از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند.

اواخر سال گذشته در شورای عالی کار و هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی برای سطوح مختلف حقوق‌بگیر بازنشسته، افزایش 38 درصدی به علاوه 500 هزار تومان تصویب شده است.

سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین صندوق بازنشستگی ایران بیش از 50 درصد جمعیت کشور را تحت پوشش مقررات حمایتی خود قرار داد که بر این اساس تعداد مستمری‌بگیر اصلی این سازمان 4 میلیون و 17 هزار نفر بوده که مشمول افزایش حقوق در سال 1401 خواهند بود.

برچسب ها
مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
ریدم.به این خبر خوش
علیرضا
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
تو هم دروغگو از آب آمدی مردک فیش حقوقهای اردیبهشت همان حقوق فروردین است باز میگوئی اردیبهشت افزایش صورت خواهد گرفت از خدا بترس تو مثل اینکه نمیدانی دروغگو دشمن خداست ضمنا علی ع میفرماید لال بودن بهتر از دروغگو بودن است حداقل لال شو واینهمه دروغگو نباش و امروز وفردا هم نکن تو که عرضه اینکار را نداری تعرفه پزشک تائید میشود اما افزایش بخورونمیر بازنشسته پادر هواست آقای رئیسی این است حمایت از طبقه محروم و مستضعف 95 درصد دکترها با افزایش شما روزانه 10000000 تومان حق ویزیت میگیرند آنوقت شما بی انصافی میکنید وامروز وفردا میکنید بترسید از آ ه مظلومان خانمان سوز بود آتش آهی گاهی ناله ای میشکند پشت سپاهی گاهی بخود آی رئیسی عزیز
جبرییل
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
همه دولتیان بدون انگه حقی در دخالت حقوق بازنشستگان داشته باشند همه انها با حقوق انها مثل موش وگربه بازی میکنند
بازنشسته
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه دروغه
صابریان
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
فیش حقوقی بازنشستگان در اردیبهشت ۱۴۰۱ مطابق سال گذشته بار گذاری شده ، خدا قوت .
مهدی
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
چرا چرند میگین .کجا این ماه که اردیبهشت افزایش حقوق پرداخت میشه.امروز ۱۷ اردیبهشت فیش حقوق صادر شده مثل ماه پیش با حقوق سال گذشته.وزیر دروغگو دولت انقلابی.