صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 18
کد خبر: ۱۳۴۳۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح + نحوه دریافت و آدرس سامانه

فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح برای اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ بر روی سامانه ساتا بارگذاری شده است.

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس اخبار منتشر شده در کانال شبکه خبری بازنشستگان فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح برای اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ بر روی سامانه بارگذاری شده است. برای دریافت فیش حقوقی خود می‌توانید به ساتا مراجعه کنید.

 

نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح + ادرس سامانه 

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح از طریق سایت تامین اجتماعی نیروهای مسلح ممکن شده است و بازنشستگان نیروهای مسلح می توانند با مراجعه به سایت esata.ir برای دریافت فیش حقوقی ثبت نام کنند.

با ورود به این سامانه می توانید از آخرین تغییرات شامل افزایش حقوق و کسورات خود مطلع شوید. برای این منظور لازم است ابتدا در سایت مذکور ثبت نام کرده باشید که توضیحات آن در ادامه می آید.

ابتدا وارد صفحه تامین اجتماعی نیروهای مسلح به آدرس esata.ir شوید و در منوی سمت راست روی گزینه برگ حقوقی بازنشستگان کلیک کنید. 

در این مرحله از شما خواسته می‌شود برای ثبت نام وام بازنشستگان و دریافت فیش حقوقی نیرو‌های مسلح کد شناسایی ۱۳ رقمی و کد امنیتی را وارد کنید. 

سپس لازم است یک نام کاربری و رمز عبور مشخص کنید و در پایان ذخیره کنید. حال امکان ورود به سایت و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح وجود دارد.

نکته:

برای ورود به بخش اعضاء: نام کاربری عبارت است از شماره شناسائی ۱۳ رقمی مندرج در فیش حقوقی و رمز عبور عبارت است از پنج رقم سمت راست کد ملی، مگر اینکه تغییر داده باشید. با در دست داشتن این اطلاعات میتوانید فیش حقوقی خود را دریافت نمایید.

مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح از طریق موبایل

نصب برنامه نرم ­افزاری (اپلیکیشن) سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند اندرویدی نیز روشی دیگر برای دریافت فیش حقوقی محسوب می شود و مشترکین محترم می‌توانند با دریافت و نصب نرم­‌افزار (اپلیکیشن) سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح می­توانند نسبت به دریافت اطلاعات برگه­ ی حقوق خود اقدام نمایند.

از اینجا دانلود کنید: نصب نرم‌افزار سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح

 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
جعفر احمدی
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
سلام خسته نباشید حکم حقوقی سال 1401 کی قابل مشاهده خواهد بود ممنونم