صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 09
کد خبر: ۱۳۴۵

قیمت طلا و سکه و دلار/ 18 آذر 97

قیمت طلا و سکه و دلار در بازار امروز، شنبه 18 آذر به این شرح است.
به گزارش راهبرد معاصر؛ سکه در ابتدای روز به کانال ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی رفت و حدود ساعت ۲ بعدازظهر روی عدد ۳میلیون و ۹۸۰ هزار تومان قرار گرفت. با این حال، سکه نتوانست از مرز ۴ میلیونی عبور کند و حتی با افزایش فروش‌ها به انتهای کانال ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی بازگشت. ساعت ۴ بعدازظهر هر سکه در بازار به قیمت ۳ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان معامله می‌شد.


در اولین روز هفته، بازار دلار و سکه نتوانستند از مرزهای روانی عبور کنند. در بازار ارز، معامله‌گران تلاش کردند دلار را به بالای مرز ۱۱هزار و ۵۰۰ تومانی ببرند؛ ولی عرضه صرافی‌های منتخب و نبود تقاضای احتیاطی، قیمت را یک سطح پایین‌تر برد.

به گفته فعالان، نبرد دلالان و بازارساز به احتمال زیاد تا اواسط دی‌‌ماه ادامه پیدا خواهد کرد. در بازار موازی ارز، سکه نتوانست به بالای مرز ۴ میلیونی برود و با عقبگرد سریع در انتهای کانال ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی به کار خود پایان داد.

در اولین روز هفته، معامله‌گران افزایشی سعی کردند دلار را به سوی بالای مرز ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی ببرند؛ در مقابل عرضه بازارساز در برابر تحرکات آنها قرار داشت. در نهایت نیز برنده گروه دوم بود، چرا که حدود ساعت ۴ بعدازظهر افراد عادی می‌توانستند از برخی صرافی‌ها، دلار را با قیمت ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان تهیه کنند. قیمتی که ۵۰ تومان پایین‌تر از روز پنج‌شنبه بود. دلار در آخرین روز هفته گذشته ۱۶۰ تومان رشد کرده بود و برخی معامله‌گران تصور می‌کردند این روند افزایشی به روز ابتدایی هفته جاری نیز سرایت کند. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: