صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 28
کد خبر: ۱۳۵۶۸۶

تیراندازی مقابل بنیاد شهید در خیابان طالقانی تهران امروز+ جزئیات، عکس و فیلم

دقایقی پیش ۲ نفر که گفته می‌شود از ماموران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بودند در خیابان طالقانی تهران مورد حمله ۲ فرد مسلح قرار گرفتند.

به گزارش راهبردمعاصر، دقایقی پیش ۲ نفر که گفته می‌شود از ماموران فراجا بودند روبروی بانک تجارت واقع در خیابان طالقانی تهران مورد حمله قرار گرفتند.

عوامل مسلح توسط نیرو‌های فراجا دستگیر شدند.

براساس گزارش خبرنگار ایرنا که در محل حادثه حضور دارد، گفته می‌شود ۲ مأمور که از عوامل یگان ویژه فراجا بودند و یک عابر دچار مصدومیت شدند که یکی از مأموران وضعیت وخیمی دارد همچنین یک نفر از ضاربان دستگیر شده است. شرایط عادی است و منطقه تحت تدابیر امنیتی قرار دارد و از شهروندان خواسته شده تا از تردد و توقف در این منطقه عملیاتی خودداری کنند همچنین چند بازرس قضایی و انتظامی نیز در حال بررسی محل وقوع حادثه هستند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره حادثه خیابان طالقانی با صدور اطلاعیه‌ای توضیح داد و اعلام کرد در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و شهروندان کرده است که در این حادثه ۲ نفر از مامورین پلیس پایتخت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

براساس اطلاعیه فراجا، متهم دستگیر و بازجویی از او در حال انجام است و در حال حاضر امنیت در خیابان طالقانی و مناطق اطراف برقرار و مورد خاصی وجود ندارد.

طبق این اطلاعیه، اطلاعات تکمیلی مجدد اعلام خواهد شد. /ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: