صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 31
کد خبر: ۱۳۶۲۹۸

واکنش دبیر اطلاع‌رسانی دولت به توییت عباس عبدی درباره متروپل

مهدی عرفاتی گفت: این فیلم را دیروز خودم از محل آبگرفتگی گرفتم. برادر عزیز؛ شما در حالی که در دفترتان در تهران نشسته‌اید و اطلاعات میدانی مخدوش به مخاطبانتان می‌دهید، قطعا مرتکب یک اقدام غیراخلاقی شده‌اید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در کنار انجام عملیات آواربرداری و مهار سازه ناایمن و در حال ریزش متروپل آبادان، بازار شایعات و ادعاهای غیرواقعی درباره مسببان حادثه، علت وقوع، تعداد فوتی‌ها و موارد مرتبط دیگر داغ است.

 

عباس عبدی نیز با انتشار پستی مدعی شده بود "چند ساعت پیش به طبقات منفی متروپل دسترسی پیدا کردند در حالی که همه زیر آب بودند. کسی که مجوز احداث این طبقات را داده قطعاً مسئولیت جنایی دارد. چون روشن بود با کوچکترین حادثه‌ای آب به تمام این طبقات نفوذ خواهد کرد و کسی را زنده نخواهد گذاشت. موضوعی که در یادداشت امروز نوشته بودم."

 

مهدی عرفاتی دبیر اطلاع‌رسانی دولت نیز با انتشار ویدئویی، در پاسخ به این ادعای عباس عبدی نوشت: آقای عبدی؛ آبگرفتگی مربوط به محلی است که از روز اول دسترسی کامل به آن وجود داشته و به طور کامل بررسی شده و هیچ جسدی مشاهده نشده است.

 

وی ادامه داد: این فیلم را دیروز خودم از محل آبگرفتگی گرفتم. برادر عزیز؛ شما در حالی که در دفترتان در تهران نشسته‌اید و اطلاعات میدانی مخدوش به مخاطبانتان می‌دهید، قطعا مرتکب یک اقدام غیراخلاقی شده‌اید./ تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: