صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 31
کد خبر: ۱۳۶۳۰۱

مراسم تشییع شهید علی شبانی در گناباد+ عکس

پیکر شهید علی شبانی سرباز وظیفه کلانتری کاخک از توابع گناباد که دو روز پیش به هنگام تعقیب خودروی حامل قاچاق سوخت به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود تشییع شد.

به گزارش راهبردمعاصر، پیکر شهید علی شبانی سرباز وظیفه کلانتری کاخک صبح سه شنبه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، آحاد مختلف مردم، خانواده آن شهید و مسؤولان گنابادی از مقابل راهنمایی و رانندگی تا میدان امام خمینی (ره) این شهرستان تشییع شد.

پیکر این شهید بزرگوار بعد از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان رشتخوار انتقال یافت.

مأموران انتظامی بخش کاخک گناباد عصر یکشنبه هنگام گشت‌زنی به‌منظور تأمین امنیت و برخورد با قاچاقچیان در محور کاخک - قاین به یک دستگاه خودرو حامل قاچاق سوخت مشکوک شدند که راننده با مشاهده مأموران پا به فرار گذاشت و خودروی انتظامی در هنگام تعقیب قاچاقچیان در محدوده شهرستان قاین (خراسان جنوبی) واژگون شد و ستوان محمد یعقوب مرادی مأمور انتظامی به همراه سرباز علی شبانی مجروح شدند و بلافاصله برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند.

با وجود تلاش تیم پزشکی، سرباز وظیفه علی شبانی به‌علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مأمور انتظامی کاخک هم بر اثر این سانحه در وضعیت کما و تحت درمان قرار دارد و در بیمارستان قاین بستری است. /مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: