صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۰۱
  • چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Wednesday 15 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 01
کد خبر: ۱۳۶۴۳۹

دستگیری آخرین عامل شهادت ستوان مصطفی محبی پارسا در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری آخرین عامل شهادت ستوان سوم "مصطفی محبی پارسا" در عملیات ویژه ماموران انتظامی زاهدان خبر داد.

به گزارش راهبردمعاصر، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در تاریخ ۲۶ شهریورماه ۹۸ در پی تیراندازی اشرار مسلح به ماموان گشت انتظامی مستقر در بخش بزمان شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت ستوان سوم "مصطفی محبی پارسا" و مجروح شدن سه نفر دیگر از پرسنل انتظامی شده بود، اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری اشرار مسلح ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به هلاکت یکی از عاملان این اقدام در ساعات اولیه، افزود: دستگیری دیگر شرور تحت تعقیب و آخرین عامل شهادت مامور انتظامی در دستور کار پلیس قرار داشت تا اینکه نهایتاً روز گذشته در پی رصد اطلاعاتی و اشراف ماموران انتظامی شهرستان زاهدان شرور مورد نظر در یکی از خیابان‌های شهرستان زاهدان در تور اطلاعاتی ماموران انتظامی قرار گرفته و طی تعقیب و گریز مسلحانه خودرو او متوقف و قبل از هرگونه عکس العملی دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر این فرد در اختیار پلیس قرار دارد و پس از پایان یافتن تحقیقات تحویل دستگاه قضائی خواهد شد. /تسنیم

نظر شما