صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۳۵
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 01
کد خبر: ۱۳۶۴۴۷

جزئیات دستگیری سارقان طلافروشی در خانی آباد+ عکس

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت جزئیات دستگیری دو سارق مسلح طلافروشی در محله خانی آباد را تشریح کرد.

به گزارش راهبردمعاصر، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق مسلح طلا فروشی محله خانی آباد لحظاتی پس از سرقت خبر داد و گفت: از سارقان یک قبضه سلاح جنگی کلاش و ۴۳ تیر جنگی کشف شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در محله خانی آباد سریعا تیم عملیات کلانتری خانی آباد با تجهیزات کامل به محل اعلامی اعزام شدند که با حضور به موقع و هوشمندانه ماموران در محل، ۲ سارق مسلح که در حال درگیری با شهروندان و تیراندازی بودند، به سرعت خلع سلاح شده و یک قبضه سلاح جنگی کلاش و ۴۳ تیر جنگی از آن‌ها کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با عنوان اینکه در این عملیات هر ۲ سارق دستگیر و کیف حاوی طلا‌های سرقت شده کشف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال یافت ادامه داد: در این رابطه ۳ تن از شهروندان که مانع متواری شدن متهمان شده بودند، در اثر اصابت گلوله متهمان به صورت سطحی زخمی شده اند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان ۳۳ و ۴۳ ساله در تحقیقات اولیه به تخریب شیشه مغازه طلافروشی و سرقت طلا‌های ویترین مغازه اعتراف و کارشناسان میزان طلا‌های کشف شده را ۶ کیلو گرم به ارزش ۷۸ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه در این حادثه سرعت عمل، هوشمندی واقتدار پلیس در مدیریت صحنه و دستگیری متهمان قابل توجه و مثمر ثمر بود، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و جزئیات پرونده ادامه دارد./ فارس

 

مطالب مرتبط
نظر شما