صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۱۱
  • چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
  • Wednesday 17 August 2022
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 15
کد خبر: ۱۳۶۶۶

راز اقتدار رهبر انقلاب در برابر ابرقدرت‌های جهان چیست؟ +فیلم

به تازگی ویدئویی متفاوت با صدای شهید مرتضی آوینی در فضای مجازی و توسط یک کاربر منتشر شده است که محور آن حضور رهبر انقلاب در مسجد جمکران پیش از دیدار با آبه شینزو است

به گزارش راهبرد معاصر ، به دنبال انتشار خبر حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در مسجد جمکران در روز چهارشنبه ویدئویی در این رابطه توسط یکی از کاربران منتشر شده است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود. رهبر انقلاب چهارشنبه‌شب به مدت حدود ۲ونیم ساعت در شبستانی در نزدیکی محراب مسجد جمکران به راز و نیاز و عبادت پرداختند.

اگرچه تصاویر منتشر شده از حضور رهبر انقلاب مربوط به سال ۸۹ است اما ویدئویی تازه منتشر شده در فضای مجازی با صوت شهید مرتضی آوینی به این موضوع اشاره دارد. در ادامه این ویدئو را ببینید:

 

در این ویدئو با صدای آوینی می‌شنویم: «محراب نماز میدان جنگ با قدرت‌های شیطانی است و پیروزی ما در جبهه‌های نبرد مدیون این مبارزه‌ای است که حضرت رسول اکرم (ص) آن را «جهاد اکبر» نامیده‌اند. ریشه‌ قیام ما و همه‌ قیام‌های حقیقی در طول تاریخ انبیا در اقامه‌ نماز است. نماز بلندترین فریادهاست و به جز نمازگزاران، هیچ کس نیست که جرأت فریاد کشیدن در برابر ظلم داشته باشد.»

 

گفتنی است؛ رهبر انقلاب چهارشنبه شب در مسجد مقدس جمکران حضور یافتند. به گفته برخی از مردم حاضر در صحن مسجد، آیت‌الله خامنه‌ای حدود ۲ونیم ساعت در شبستان در نزدیکی محراب مسجد نماز خواندند. انتشار این سفر کوتاه پیش از دیدار با آبه شینزو نخست وزیر ژاپن و صحبت‌های قاطعانه رهبر انقلاب خطاب به ترامپ مورد توجه قرار گرفته است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: