صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 04
کد خبر: ۱۳۶۷۹۳

احمد نوراللهی به پرسپولیس بر می‌گردد؟

به نظر می‌رسد هرچقدر که هواداران پرسپولیبس خواهان بازگشت نوراللهی به پرسپولیس هستند، این بازیکن تمایلی به بازگشت ندارد.

به گزارش راهبردمعاصر، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بازگرداندن احمد نوراللهی است و هواداران پرسپولیس نیز هر روز پیگیر اخبار نقل و انتقالاتی پیرامون او هستند. آخرین خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت احمد نوراللهی پیگیری هایی زیادی داشته و با مدیربرنامه های این بازیکن که در کانادا ساکن است نیز صحبت کرده است.

طبق آخرین چیزی که از سوی مدیربرنامه های نوراللهی به پرسپولیسی ها اعلام شده، قرار است کادرفنی شباب الاهلی دچار تغییر شود و هافبک ملی پوش فوتبال ایران منتظر است ببیند او را می خواهند یا نه!

در این میان گروهی معتقدند نوراللهی اگر تمایلی به بازگشت به پرسپولیس داشت بدون هیچگونه بهانه ای تا حالا انتقالش را به پرسپولیس نهایی کرده بود. همان گونه که بیرانوند نیاز دید برگردد و با این که موانع زیادی داشت این موانع را رفع و رجوع کرد و برگشت. البته هنوز نوراللهی هیچ اظهار نظر صریحی در مورد بازگشت به پرسپولیس نداشته است و جالب این که هواداران پرسپولیس نیز با وجود اینکه هیچ پالس مثبتی از هافبک شماره 8 خود دریافت نکرده اند اما همچنان امیدوار به بازگشت او هستند.

حالا باید منتظر بود و دید نوراللهی فصل بعد در پرسپولیس توپ خواهد زد یا نه./اقتصادآنلاین

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: