صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۴۵
  • چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
  • Wednesday 10 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 06
کد خبر: ۱۳۶۹۶۶

جزئیات درگیری ماموران انتظامی ایرانشهر با قاچاقچیان مواد مخدر

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: در جریان درگیری ماموران انتظامی این شهرستان با قاچاقچیان مواد مخدر سه مامور مصدوم شدند.

به گزارش راهبردمعاصر، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن کیخا اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در پی کنترل محور‌های مواصلاتی و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در محور ایرانشهر- خاش به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ فاقد پلاک مشکوک شدند و برای بررسی به او دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده و سرنشین خودرو که مسلح بودند به محض مشاهده ماموران بدون توجه به اخطار و ایست پلیس سمت آنان تیراندازی کردند که در مقابل تکاوران انتظامی ضمن ادامه مقابله به مثل، تعقیب و مراقبت متوالی خودروی مورد نظر، جانب احتیاط را برای جلوگیری از وارد شدن هرگونه صدمه به مردم در حوالی منطقه درگیری و حومه ورودی شهر مد نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر ادامه داد: تعقیب و گریز برای متوقف کردن خودرو مسلح که از "دودزا" نیز استفاده می‌کرد ادامه داشت تا اینکه با توجه به صعب‌العبور بودن محور و همچنین در راستای جلوگیری از وارد شدن صدمه به مردم منطقه و با توجه به نبود دید کافی، سرنشینان مسلح خودرو از محل متواری شدند.

سرهنگ کیخا با بیان اینکه تلاش تا لحظه دستگیری افراد مسلح شناسایی شده ادامه دارد، تصریح کرد: در این عملیات خودروی ماموران انتظامی با برخورد به تیر چراغ برق دچار سانحه شد که در پی آن سه نفر از ماموران مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند که در حال حاضر وضعیت عمومی آن‌ها مطلوب است. /تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: