صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۴۲
  • چهارشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۱
  • Wednesday 30 November 2022
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 14
کد خبر: ۱۳۸۳۲۲

بازداشت ۷۳۳ سارق، زورگیر و گوشی قاپ در رعد ۵۶

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری ۷۳۳ نفر از سارقان، مالخران و زورگیران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش راهبرد معاصر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای پنجاه و ششمین مرحله از اجرای طرح رعد پلیس پیشگیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش ماموران مجموعه کلانتری‌ها و پلیس پیشگیری ۷۳۳ نفر از سارقان، مالخران، گوشی قاپ، زورگیران و سارقان خودرو و موتور شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: با اجرای ۲۶۹ فقر حکم قضایی ۱۹ باند سرقت منهدم شده و ۳۲۴۵ فقره از اموال مردم کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ۹۵۳ فقره پرونده سرقت مختومه شد، گفت: ارزش اموال کشف شده ۲۲ میلیارد و ۱۹۳ میلیون تومان است.

سردار رحیمی افزود: ۲۲ نفر از زندانیان فراری را در این مرحله از طرح رعد دستگیر کردیم؛ همچنین ۴ قبضه سلاح جنگی و ۱۱۷ قبضه سلاح سرد و ۲۷۰ تفنگ جنگی کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی گفت: ۳۱ درصد از سارقان که امروز دستگیر شده اند سارقان قطعات و لوازم وسایل نقلیه بودند، ۲۱ درصد جیب بر و کش رو زن، ۱۹ درصد سارق معابر، ۱۷ درصد سارق اماکن خصوصی و دولتی و ۵ درصد هم سارقین منزل بودند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ۵۹ محل فروش مواد مخدر در طرح رعد ۵۶ شناسایی و پلمب شد، گفت: ۸۷ مورد پاتوق سارقان،۱۳ مورد پاتوق مالخران و دو مورد پاتوق اراذل و اوباش پاکسازی شدند.

وی گفت: یک باند مواد مخدر هم شناسایی و منهدم شد که چهار بوده و از آن‌ها ۹۰ کیلو هروئین کشف شد./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: