صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۱۹ - ۰۵ تير ۱۴۰۱ - 2022 June 26
کد خبر: ۱۴۰۰۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

تذکر نماینده مجلس درباره رتبه بندی معلمان و پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته 1400

حسین حق وردی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس رتبه بندی معلمان و پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته 1400 تذکر داد.

به گزارش راهبرد معاصر حسین حق وردی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس اظهار داشت: از دولت به جد می خواهم که اجرای رتبه بندی معلمان را بیشتر از این به تاخیر نیندازد و اگر واقعا قصد اجرای این قانون را ندارد صریحا اعلام کند تا مجلس خود چاره جویی کند.

وی با اشاره به مشکلات بازنشستگان، مطرح کرد: به درخواست ها و مطالبات برحق بازنشستگان توجه عملی بیشتری شود؛ چرا کسورات حقوق بازنشستگان با فاصله زمانی بسیار طولانی به حساب بیمه واریز می شود و برای بازنشستگان ایجاد مشکل می کند؟

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس با بیان اینکه پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال قبل هنوز پرداخت نشده است، گفت: در لایحه بودجه امسال دولت مکلف شده است تا اضافه کار معلمان را به صورت ماهانه پرداخت کند؛ در صورتی که اضافه کار معلمان زحمتکش در ماه های اردیبهشت و خرداد هنوز پرداخت نشده است، چرا سازمان برنامه و بودجه به قانون عمل نمی کند؟

حق وردی با اشاره به مشکلات مردم در گرفتن تسهیلات بانکی، تاکید کرد: شعبات مختلف بانک ها اگر قصد دادن وام را ندارند مردم را اسیر نکنند چرا هیچ کس در کشور پاسخگوی تعلل شعبات بانک ها در اعطای وام مردم نیست؟ چرا این همه سخت گیری در موضوع ضمانت وام های خرد اعمال می شود./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
مامن خوجه
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
صرفا بخاطر دریافت پاداش به علت مشکلات مالی بازنشست شدم چند بار خودم وخانمم عمل شدند ودر طول یک سال با داشتن بیمه ناب ۲۴ عیار طلایی حافظ بیش از ۱۰۰ میلیون از جیب خودم دادم و دو تا دکتر مهر۱۴۰۰ عمل کردند ویکی ۳و۵۰۰ از پیش گرفتند وبیمه ۱و۳۰۰ داد پس تکمیلی بابت چی است .یک پس دارم بعد از اتمام ابتدایی به کار آزاد میفرستم البته خودش هم با دیدن زندگی معلمان مایل به کار ما نیست .چرا پاداش پایان خدمت را پرداخت نمیکنند در صورتی که بانک‌ها یک روز دیر کرد را دریافت می‌کنند آیا پاداش را با حکم امسال وبه روز حساب می‌کنند هرگز .
ناشناس
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
اضافه کار بهمن و اسفند ماه هم پرداخت نشده است. اجرکم عندالله یا مهدی
فرهنگی مظلوم
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
سلام اقایان نماینده تذکر چه فایده ای دارد باید با گذشت سه هفته ای از عدم اجرای قانون رتبه بندی فرهنگیان باید مجریان اصلی قانون مثل ریس جمهور .وزیر اموزش وپرورش و میرکاظمی بعنوان عاملان اصلی عدم اجرای قانون رتبه بندی فرهنگیان استیضاح بشوند نه تذکر که فایده ای ندار؟
معلم
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
فقط بازی با معلمان وپاسکاری وحرف زدن