صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۰۶ تير ۱۴۰۱ - 2022 June 27
کد خبر: ۱۴۰۰۶۵

تاخیر ۲ ساعته شروع فعالیت ادارات و مراکز آموزشی کرمانشاه امروز ۶ تیر ۱۴۰۱

به دلیل غلظت گرد و غبار در آسمان استان، ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه امروز با ۲ ساعت تأخیر شروع به‌کار می‌کنند.

به گزارش راهبرد معاصر، غلامرضا شهبازی، اظهار داشت: بنابر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای کرمانشاه، به دلیل افزایش غلظت ذرات گرد و غبار در آسمان استان، ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی ۱۰ شهرستان استان در امروز دوشنبه ۶ تیرماه با ۲ ساعت تأخیر و از ساعت ۹ شروع به‌کار می‌کنند.

وی عنوان کرد: کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان با بررسی دقیق داده‌ها و پیش‌بینی ارائه شده از سوی سازمان هواشناسی، تصمیم گرفت که با هدف حفظ سلامتی و بهداشت شهروندان استان برای شروع به کار ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان کرمانشاه "غیر از شهرستان‌های کنگاور، صحنه، هرسین و سنقر" ۲ ساعت تأخیر اعلام کند.

شهبازی گفت: بر این اساس ساعت شروع به کار ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی در ۱۰ شهرستان استان از جمله مرکز استان در روز دوشنبه ۶ تیرماه ساعت ۹ صبح خواهد بود.

وی افزود: در صورت تداوم و استمرار شرایط غبارآلود هوای استان، پیش از پایان ساعت تأخیر اعلام شده، تصمیمات کارگروه در خصوص نحوه فعالیت ادارات و بانک‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه درباره تکلیف برگزاری آزمون‌های مراکز آموزشی استان هم گفت: تمام امتحانات و آزمون‌های مراکز آموزشی استان طبق برنامه قبلی اعلام شده این مراکز، برگزار می‌شود./تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: